Direcția Exploatare Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Iași a anunțat că în data de 17 ianuarie 2023 va avea loc licitația publică cu strigare în cadrul căreia se vor închiria noi locuri de parcare
Procedura se va desfășura, ca de obicei, la sediul instituției din șoseaua Națională, numărul 43, etajul 6. În vederea înscrierii, ieșenii eligibili vor trimite documentele necesare, în format electronic, pe adresa de e-mail a Serviciului Administrare Parcări – Direcția Exploatare Patrimoniu, dedicată exclusiv pentru primirea documentelor pentru licitații.
Locuri de parcare sunt scoase la licitație de Primăria Municipiului Iași
Locuri de parcare în vederea închirierii vor fi scoase la licitație marți, în data de 17 ianuarie 2023, de către Direcția Exploatare Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Iași. Este vorba despre un total de 13 locuri de parcare ce vor putea fi închiriate de ieșenii doritori și eligibili. Mai exact, pentru locurile de parcare cu numerele 9 și 14, situate în parcarea de pe Strada Cerna, numărul 11 au drept de participare locatarii din blocurile D21, D22, D23, O10, R1 și R10. Licitația se va desfășura în data de 17 ianuarie 2023, la ora 9:00.
Pentru locurile de parcare cu numerele 22, 34, 35, 46 și 47, situate în parcarea de reședință denumită strada Amurgului, numărul 3 au dreptul să participe locatarii din blocurile G1, O4, P5, 258A și 258B. Licitația se va desfășura în data de 17 ianuarie 2023, ora 10:00. Pe strada Splai Bahlui, numărul 20A se vor scoate la licitație locurile de parcare cu numerele 7, 10, 13, 15, 16 și 17, fiind eligibili locatarii din blocurile I1 și B15. Procedura în vederea închirierii locurilor de parcare va avea loc la data de 17 ianuarie 2023, ora 11:00.
Ce documente trebuie să depună ieșenii eligibili
Documentele necesare înscrierii la licitație sunt cererea de înscriere, cartea de identitate cu domiciliul stabil sau reședința unde se dorește închirierea locului de parcare, pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice vor fi necesare certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului, cartea de identitate a reprezentantului legal al societății care participă la licitație, actul de proprietate sau de chirie al apartamentului sau al spațiului, certificatul de înmatriculare al autoturismului, certificatul de atestare fiscală și dovada plății taxelor de participare licitație.
Toate acestea trebuie depuse în format electronic (scanat) la adresa de e-mail a Serviciului Administrare Parcări – Direcția Exploatare Patrimoniu, adresă al cărei scop exclusiv este de primire a documentelor pentru licitații. Adresa este licitatii.camera12@gmail.com.
Noi locuri de parcare vor fi scoase la licitație de către Primăria Municipiului Iași. Persoanele care au dreptul să solicite locuri de parcare gratuite dintre noile locuri de parcare scoase la licitație trebuie să depună o cerere tip, alături de documentele mai sus menționate, iar contractul de comodat autentificat care dovedește folosirea autovehiculului va fi trimis alături de o declarație notarială din care să rezulte că autoturismul respectiv este utilizat în folosul unei persoane cu handicap.