Primăria Iași caută firme care să distribuie corespondența administrației publice locale. Licitația a fost lansată
Într-un interval de 2 ani, sute de mii de plicuri și colete vor fi trimise de administrația publică locală. Instituția a lansat licitația pentru achiziția serviciilor de corespondență. Firmele interesate au avut posibilitatea depunerii ofertelor până pe data de 20 decembrie 2024.
Obiectul procedurii îl constituie prestarea serviciilor poștale de distribuire a corespondenței și a coletelor instituției, care constau în efectuarea de trimiteri poștale la nivel național și internațional și a coletelor în sistem de poștă internă.
Primăria Municipiului Iași caută firme care să distribuie corespondența administrației publice locale
Potrivit informațiilor publicate, contractul are o prevedere bugetară de 3.701.800 de lei, fără TVA, adică 4.405.142 de lei, cu TVA inclus, aproximativ 885.206 euro. Contractul va avea o valabilitate de 2 ani, iar criteriul de adjudecare este prețul cel mai scăzut.
„Municipiul Iași este obligat, în scopul asigurării transparenței în relația dintre unitatea administrativ-teritorială și cetățeni și pentru o informare corectă și oportună a acestora, dar și pentru îndeplinirea obligațiilor impuse de legislația în vigoare, să transmită corespondență către cei care se îndreaptă cu petiții/sesizări către municipalitate. Pentru organizarea activității de expediere a trimiterilor poștale, dar și pentru a nu bloca activitățile de trimitere și comunicare ale răspunsurilor la petițiile depuse de către cetățenii municipiului Iași, este necesară asigurarea unui flux constant de corespondență a aparatului de specialitate al primarului, în scopul informării la timp a cetățenilor și îndeplinirii obligațiilor legale impuse de legislația în vigoare. Stabilirea ofertei câştigătoare se realizează numai prin compararea preţurilor prezentate în cadrul ofertelor admisibile, fără să fie cuantificate alte elemente. Departajarea ofertelor cu preţuri egale, clasate pe primul loc, se va face prin reofertare în plic închis. Oferta care este declarată câștigătoare trebuie să îndeplinească specificațiile tehnice minime, considerate obligatorii așa cum au fost stabilite în Caietul de Sarcini”, se arată în documentele publicate.
Ce obligații va avea firma care va fi declarată câștigătoare
Potrivit informațiilor publicate, firma care va fi declarată câștigătoare și va asigura distribuirea corespondenței va avea mai multe obligații de îndeplinit.
„Să asigure preluarea trimiterilor de la sediul autorității contractante și să efectueze expedierea acestora la adresele marcate pe ambalaj – plicuri sau colete, după caz. Să asigure primirea și înregistrarea transmiterilor poștale în zilele și la orele stabilite, și anume: de luni până vineri, între orele 08:00 și 18:00. Să asigure distribuirea transmiterilor poștale atât în localitate, țară, în străinătate, prioritar sau neprioritar, în termenele maxime specificate și asumate în ofertă. Să asigure distribuirea corespondenței în regim simplu, recomandat sau cu confirmare de primire, respectiv a coletelor în regim neprioritar sau în regim de curierat rapid și cu confirmare de primire, după cum va solicita autoritatea contractantă. Să preia corespondența, zilnic, de la sediul autorității contractante, de luni până vineri, în intervalul 15:00 – 15:30. Să prezinte cel puțin un contract similar ca ordin de mărime (valoare) și cerințe, finalizat în ultimii doi ani în acest sens”, se mai arată în documentele publicate.
Primăria Iași caută firme care să distribuie corespondența administrației publice locale. Licitația a fost lansată, rămâne de văzut care va fi firma declarată câștigătoare.