Municipalitatea ieșeană achiziționează o autocisternă pentru întreținerea spațiilor verzi. Procedura este programată pentru mijlocul lunii iulie 2021. Comisia de evaluare va alege oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic
Servicii Publice Iași (SPI) SA, societate aflată în subordinea Primăriei Iași, continuă lista de investiții. Pe data de 15.07.2021 este programată licitația pentru achiziția unei autocisterne. Valoarea estimată a contractului este de 350.000 de lei, fără TVA, aproape 70.000 de euro. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare. Autocisterna va fi folosită pentru udat trotuare, udat spații verzi și pentru decolmatarea rigolelor.
„Termenul de garanție pentru produsul contractat va fi de minimum 24 de luni de la data punerii în funcțiune, respectiv semnarea procesului-verbal de recepție de către reprezentanții autorității contractante. Toate defecțiunile apărute în perioada de garanție vor fi anunțate de către achizitor prin orice mijloce, inclusiv telefonic, ofertantul având obligația de a interveni pentru remedierea defecțiunilor în maximum 48 de ore de la data și ora comunicării. Remedierile în perioada de garanție se vor efectua pe cheltuiala ofertantului. Ofertantul se obligă să prelungească termenul de garanție odată cu timpul scurs de la data la care achizitorul a reclamat defecțiunea”, se arată în caietul de sarcini.
SPI cumpără și produse de balastieră.
Autoritatea contractantă a formulat condițiile tehnice care trebuie respectate
Conform caietului de sarcini, autocisterna trebuie să aibă o capacitate de transport cuprinsă între 6.000 și 8.000 de litri. Autocisterna trebuie livrată până cel târziu pe 31.12.2021. Autoritatea contractantă solicită ca autocisterna să aibă motor diesel 7.000 centimetri cubi, cutie de viteze automată, emisii de noxe Euro 6, rezervor de 200 de litri etc.
„La recepție se vor efectua probe de funcționare, după care se va întocmi un proces- verbal de recepție în prezența reprezentanților desemnați de Servicii Publice Iași SA. Autoritatea contractantă va achita contravaloarea produsului conform contractului, ținându-se cont de data procesului-verbal de recepție. Livrarea se va face conform contractului pe bază de comandă fermă în maximum 60 de zile de la data primirii ordinului de începere. Verificarea funcționării produsului se va efectua pe cheltuiala operatorului economic, respingându-se reperele neconforme cu solicitările. Garanția produsului va fi egală cu garanția producătorului, dar nu mai mică de 2 ani”, se arată în documentația procedurii.
SPI cheltuie 56.000 de euro pe două autobasculante
Totodată, SPI a lansat licitația pentru achiziția unui număr de două autobasculante. Prevederea bugetară este de 280.000 de lei, fără TVA, aproape 56.000 de euro. La procedură s-au prezentat două societăți: Ati Motors Holding SRL (Iași) și ADC Master Auto Service SRL (Argeș). Cele două autobasculante vor fi dotate cu benă basculabilă și folosite pentru transportarea mărfurilor. Conform caracteristicilor tehnice, vehiculele trebuie să fie dotate cu motor Diesel, putere motor 100 CP – 150 CP, capacitate cilindrică: 1.990 cmc – 2.300 cmc, nivel emisii – minimum EURO 6, sistem de frânare servo – asistat – dublu circuit, cutie de viteze manuală – 6+1 trepte, frână siguranță pe axa spate etc. Achiziții similare au fost organizate de SPI și în anul 2019.