Pe data de 13 decembrie, Primăria Iași organizează un concurs pentru ocuparea postului de inspector de specialitate la Serviciul Monitorizarea Implementării și Postimplementării Proiectelor Europene. Candidații care vor trece de proba scrisă vor susține și un interviu.
„Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență științe inginerești – ingineria autovehiculelor, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției de inspector de specialitate grad I, de minimum 4 ani”, sunt condițiile cerute de instituție.
Dosarele de înscriere pot fi depuse până pe data de 6 decembrie. Interviul va fi susținut în maximum patru zile de la publicarea rezultatelor la proba scrisă. Printre atribuțiile postului se numără asigurarea de către Municipiul Iași, prin compartimentele specializate, pentru o perioadă de minimum 5 ani de la finalizarea implementării proiectelor, a evidenței, păstrării și gestionării corespunzătoare a documentelor legate de activitățile pe care le coordonează, precum și accesul la acestea.