Prima pagină » Local » Primăria Iași cheltuie peste 54 de mii de euro pentru servicii de legătorie și arhivare. Contractul a fost atribuit prin încredințare directă – FOTO

Primăria Iași cheltuie peste 54 de mii de euro pentru servicii de legătorie și arhivare. Contractul a fost atribuit prin încredințare directă – FOTO

18 apr. 2024, 02:00, 1 ,
Alexandra MAISNER în Local

Primăria Iași arhivează documentele din instituție cu peste 54 de mii de euro. Firma Flamarion SRL a primit contractul prin încredințare directă

Municipalitatea ieșeană a contractat, recent, prin achiziție directă, serviciile de legătorie și arhivare a documentelor din instituția publică. Contractul are valoarea de 269.537 de lei, fără TVA, aproximativ 54.192 de euro, fără TVA.

Primăria Iași arhivează documentele din instituție cu peste 54 de mii de euro. Serviciile vor fi prestate de o firmă din municipiu

Potrivit informațiilor publicate pe Platforma Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), municipalitatea ieșeană a bătut palma cu firma Flamarion SRL, administrată de Iulian Ionuț Macovei, pentru prestarea serviciilor de legătorie și arhivare a documentelor din instituție.

Mai exact, contractul este împărțit în 5 categorii și prețuri. Serviciile de legătorie și compostare a dosarelor format A4 au o valoare de 80.539 de lei, fără TVA. Serviciile de legătorie a dosarelor prin broșare, format A4, cu carton duplex, au o valoare de 97.020 de lei, fără TVA. Arhivarea fizică a dosarelor, conform nomenclatoarelor unității, are o valoare de 51.376 de lei, fără TVA, reordonatul pe ani și termene de păstrare au un tarif de 14.472 de lei, fără TVA, iar selecționarea dosarelor inventariate expirate are un cost de 26.130 de lei, fără TVA.

„Servicii de selecționare de dosare și registre inventariate conform Nomenclatoarelor cu termene de păstrare a unității, este etapa de însușire a Nomenclatoarelor cu termene de păstrare , de identificare a dosarelor cu termen de păstrare expirat după inventarul existent, de modificarea a inventarelor daca nu se regăsesc dosarele și apoi de tehnoredactare a inventarelor în format electronic și listare în format fizic a foilor de inventar. Predare pe CD, a dosarelor cu termene de păstrare expirat. Tot odată se întocmește și lucrarea de selecționare pentru Arhivele Naționale și se susține lucrarea în fata controlului de la Arhivele Naționale iar după obținerea avizului lucrării de selecționare se retrag dosarele reținute de Arhivele Naționale de la raft”, se arată în informațiile publicate pe SEAP.

În anul 2023, Primăria Iași a plătit pentru serviciile de arhivare a documentelor peste 400 de mii de lei

Anul trecut, Primăria Municipiului Iași a organizat o procedură de licitație pentru contractarea serviciilor privind arhivarea digitală a documentelor din instituție. Potrivit informațiilor publicate pe SEAP, oferta financiară a firmei Delta Cart Educational SRL, administrată de Liviu Bogdan Gardin, cu sediul în județul Argeș, a fost declarată câștigătoarea contractului în valoare de 489.500 de lei, fără TVA. În cadrul procedurii din 2023, au depus ofertele financiare cinci societăți: Solenoid SRL, Star Storage SA, Zipper Services SRL, Delta Cart Educațional SRL și Idox Solution SRL.

Firma care a fost declarată câștigătoare s-a ocupat de arhivarea computerizată a documentelor. Implementarea serviciului a implicat retro-digitalizarea unui număr de minim 110.000 de documente existente în arhiva Primăriei Municipiului Iași, a Direcției Generale Economice și Finanțe Publice Locale, Activitatea de Taxe și Impozite Locale, respectiv scanare, etichetare, indexare, precum și încărcarea respectivelor documente, în format digital, într-o aplicație de arhivare electronică. Serviciile s-au desfășurat la sediul autorității contractante, cu resursele prestatorului (echipamente și personal).

Primăria Iași arhivează documentele din instituție cu peste 54 de mii de euro. Firma Flamarion SRL, administrată de Iulian Ionuț Macovei, a primit contractul prin încredințare directă.

Comentarii
  • Servicii de legatorie necesita primarul „Panseluta”, dar pentru asta trebuie ca justitia sa-si faca treaba.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *