PPC Energie, fostul Enel România, anunț important pentru clienți! În perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, unele servicii furnizate de PPC Energie, vor fi temporar indisponibile dintr-un motiv anume. Iată ce au de făcut abonații chiar înainte de Revelion.
PPC Energie, fostul Enel România, anunț important pentru clienți!
PPC Energie își actualizează platformele online de comunicare cu clienții, iar unele servicii vor fi indisponibile pentru clienți. În perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, unele servicii furnizate de PPC Energie, inclusiv aplicația myPPC, nu vor funcționa deoarece vor trece printr-un sistem de modernizare, pentru a se asigura actualizarea sistemelor informatice, în vederea fuziunii celor două companii de furnizare din cadrul grupului PPC în România.
Clienții trebuie să știe că în zilele de 30, 31 decembrie și 3 ianuarie, operatorii call-center vor putea înregistra solicitările clienților. Pentru asistență, abonații pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Cum își vor putea plăti românii facturile
Clienții PPC Energie trebuie să știe că în această perioadă, plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025. Pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să achite factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.
Cum vor funcționa site-urile și aplicațiile PPC în această perioadă:
- în perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, o parte dintre serviciile digitale, inclusiv aplicația myPPC, sunt doar parțial funcționale;
- în zilele de 30, 31 decembrie 2024 și 3 ianuarie 2025, consultanții și operatorii din call center pot prelua solicitări, urmând să revină cu răspunsuri în următoarea zi lucrătoare;
- plățile se pot efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau prin transfer bancar și prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, iar plățile în numerar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025.
Din 5 ianuarie, serviciile PPC vor reveni la normal. O altă veste importantă pentru români privind plata facturilor este aceea că își pot achita toate facturile cu cardul, direct la poștaș. Dincolo de taxe poștale sau alte servicii, poștașul va putea încasa facturi de utilități și va oferi bon fiscal, direct la domiciliu, în toată țara. Noul sistem de plată se bazează pe o colaborare cu Visa și CEC Bank.
„Poți plăti facturi de utilități, taxe poștale și alte sume direct poștașului, atunci când ți le livrează, fără să mai faci drumuri la oficiul poștal sau la bancomat! Mai mult, poștașii vor fi dotați și cu imprimante mobile, deci vei primi și bon fiscal pentru plățile efectuate.”, se arată în anunțul Companiei Naționale Poșta Română.