Prima pagină » Titlurile zilei » Polițist din Iași, amenințat în propria casă de echipa Uși365, care a venit la montaj! „S-a înroșit la față, mai să sară la bătaie”. Patronul Ștefan Lefter: „E o invenție a dumnealui” – FOTO

Polițist din Iași, amenințat în propria casă de echipa Uși365, care a venit la montaj! „S-a înroșit la față, mai să sară la bătaie”. Patronul Ștefan Lefter: „E o invenție a dumnealui” – FOTO

11 dec. 2021, 02:00,
Raluca Costin în Titlurile zilei

Unul dintre clienții din Iași ai companiei Uși365 acuză faptul că a primit produsele cu defecte și acestea au fost montate greșit de echipa cu care are contract compania. Mai mult, spune că a fost amenințat de șeful din cadrul firmei care montează ușile. Cosmin, polițist de meserie, spune că toate problemele au început în anul 2020

Cosmin, unul dintre clienții din Iași ai companiei Uși365, polițist de meserie, susține că totul a început în anul 2020. Își construia locuința și, pentru că găsise modelul dorit la compania Uși365, a achiziționat șapte uși în valoare de 7.000 de lei. I s-a spus de către reprezentanții companiei că, dacă nu vor fi montate de firma cu care au contract pentru astfel de servicii, va pierde garanția. Cosmin spune că a acceptat acest lucru, neștiind ce probleme vor apărea. A doua zi au venit doi muncitori care au montat ușile. După ce au plecat, a doua zi, soția lui Cosmin a șters ușile și a văzut mai multe defecte.

„Am constatat că toate ușile sunt zgâriate, cred că de la cum au fost manipulate de către echipa de montaj. Mânerele ușilor erau zgâriate și montate necorespunzător. Per total, montajul a fost executat defectuos. Am anunțat reprezentanții firmei Uși365 și pe cei de la firma de montaj că ușa de la baia de jos este curbată, iar ușa de la un dormitor, de la etaj, este zgâriată mai tare decât celelalte. Au venit băieții după o săptămână și au dat-o cu pastă albă corectoare de pix, spunând că e o soluție specială de acoperire. După o săptămână, ușa s-a scorojit în același loc. Am sesizat din nou problema, iar după 2-3 săptămâni au venit și au dat din nou cu pastă corectoare. În prima săptămână după montaj au venit de cel puțin două ori să facă reglaje la uși. Nici măcar nu se uitau dacă sunt poziționate corect. Trăgeau cu o șurubelniță de o parte metalică, spuneau că totul e ok și plecau”, spune Cosmin, client din Iași.

Cosmin, reclamant din Iași: „Toți au spus că montajul este executat eronat și nu se mai poate face mare lucru”

Acesta susține că, de la montajul ușilor până în luna august 2021, echipa de la firma care le montează a venit de cel puțin 10 ori în casă, dar problemele nu s-au rezolvat. A depus reclamații și la compania Uși365, iar reprezentanții firmei i-au spus că se va rezolva problema.

„Am sunat la cei de la Uși365 și am discutat de nenumărate ori cu doamna Monalisa, care de fiecare dată îmi spunea că a înregistrat reclamația făcută de mine și că voi fi contactat. Primeam un telefon după două luni de la reclamație, mi se comunica faptul că urmează să treacă o echipă, să vadă despre ce este vorba. După ce așteptam iar o perioadă de timp, veneau câțiva băieți care se uitau la uși și spuneau încontinuu că au fost montate eronat și că mai mult de atât nu pot face. Au fost la mine în casă în jur de 3-4 echipe de lucrători ce aparțin atât Uși365, cât și firmei de montaj a domnului Emil, șeful de echipă.

Toți au spus că montajul este executat eronat și nu se mai poate face mare lucru. După o constatare a celor de la Uși365, care au recunoscut că au greșit, au ajuns la concluzia că trebuie să îmi schimbe plăcuțele de închidere, mânerele, dar și două uși întrucât, într-adevăr, erau defecte sau montate eronat. Au fost și au montat plăcuțele și au schimbat mânerele, dar cele două uși noi nici până azi nu le-am primit. Ușile scârțâie, nu se închid și sunt zgâriate”, mai spune Cosmin.

O altă situație prezentată în edițiile BZI anterioare este a unui ieșean care a povestit că a primit uși de proastă calitate de la compania Uși365, fără garanție, și pe care a fost nevoit să le monteze singur în noua locuință.

Polițistul din Iași spune că a depus reclamații și la compania Uși365

Acesta adaugă faptul că o problemă este și la tocurile de la uși, care sunt diferite față de cele pentru care plătise. Astfel, acestea trebuiau să aibă tocurile rotunde, dar cele montate sunt pătrate.

„Îmbinarea foliei de pe tocul ce îmbracă peretele nu este una foarte reușită pentru că se vede ca un chenar negru. Doamna Monalisa, de la Uși365, a spus că știe despre ce este vorba și i-a comunicat colegei, doamna Gabriela, că în momentul respectiv nu aveau pe stoc acele tocuri și le-au livrat pe acestea pe care le am eu acum. Doamna Gabriela a întrebat-o pe doamna Monalisa dacă a discutat cu clientul aceste aspecte, însă doamna Monalisa a ridicat din umeri. Apoi am aflat de la un angajat care a venit să repare ușile că acele tocuri pătrate nu sunt de la ușile VIENA, comandate de mine, ci sunt tocuri făcute la ei în atelier. Părerea mea este că acele tocuri sunt niște bucăți de pal alb prefabricate, prinse cu un adeziv”, mai spune Cosmin, client din Iași.

Cosmin, reclamant: „S-a înroșit la față, s-a înfoiat, mai să sară la bătaie. A început să țipe la mine și la soția mea, de față cu bebelușul nostru”

Polițistul din Iași spune că, ultima dată când a venit șeful echipei de montaj pentru a rezolva problema cu ușile, situația a degenerat. Șeful echipei a sărit la el la bătaie, de față cu soția lui Cosmin și copilul său.

„Domnul Emil a avut un blocaj. I-am spus că ar trebui să vină toți să discutăm problema pentru a evita alte discuții contradictorii și alte învinuiri reciproce. Am adăugat și faptul că putem sta toți la mine în casă, la masă, să discutăm toate problemele, eventual facem și un grătar, ca să fie o atmosferă relaxată. În acel moment, domnul Emil s-a înroșit la față, s-a înfoiat, mai să sară la bătaie. A început să țipe la mine și la soția mea că nu e vorba despre grătare aici și eu să fac grătar cu cine vreau. Toate s-au întâmplat de față cu copilul meu, bebeluș atunci. I-am cerut domnului Emil să iasă afară din casă și să se calmeze pentru a discuta problema.

Acesta a ieșit din casă în viteză și a plecat cu mașina cu care venise, inscripționată cu Uși365. Doamnele de la firmă au spus că domnul Emil este un colaborator și are o firmă separată pentru montaj, dar atât acesta, cât și angajații de la montaj circulă cu mașini inscripționate cu Uși365. După acest incident am depus reclamație la OPC, în luna august 2021. Compania a fost amendată și trebuie să îmi schimbe ușile”, mai spune Cosmin.

Ștefan Lefter, patron: „E o invenție a dumnealui faptul că noi suntem vinovați”

Ștefan Lefter, proprietarul Uși365, spune că amenda nu a fost aplicată ca urmare a reclamației primite de la Cosmin. Mai mult, comisarii din Iași nu le-au impus măsuri de remediere a situației.

„Noi am primit amendă de la OPC, dar nu pentru că ne-a reclamat domnul Cosmin, ci pentru că nu am avut un document. Pe noi CJPC-ul (n.r.- Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor) nu ne-a obligat la nimic în legătură cu situația clientului de care vorbiți. Dacă îmi impunea ceva, îi schimbam ușile. Noi i-am recomandat o echipă de montaj, nu l-am obligat. El a făcut contractul cu această firmă, i-au montat ușile.

E o invenție a dumnealui faptul că noi suntem vinovați. Nu avem ce să-i facem. Noi nu suntem vinovați pentru ce a făcut firma de montaj. După un an de zile a recepționat lucrările și a depus reclamație la ANPC. Ușile le-a folosit un an de zile. Nu erau cu defecte. Ce a văzut dumnealui pe uși era de la montaj, nu erau scrijelite. Noi lucrăm cu mii de uși. Vă dați seama că nu ajungem în situația în care să păcălim oamenii. Noi avem cifră de afaceri de 60 de milioane de lei. Dacă era vreo greșeală din partea noastră, o rezolvam”, susține Ștefan Lefter, proprietarul Uși365.

În edițiile BZI anterioare a fost prezentat și cazul lui Victor Dumitrescu, care deține în Iași un atelier de mobilă, acuzat că păcălește clienții.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`