Prima pagină » Business în România » Pepco, zeci de milioane de profit în România! Cifră de afaceri de 520 de milioane de euro

Pepco, zeci de milioane de profit în România! Cifră de afaceri de 520 de milioane de euro

20 mai 2024, 11:27,
BZI.ro, în Business în România

Pepco a înregistrat un profit de zeci de milioane în România la o cifră de afaceri de aproximativ 520 de milioane de euro. În ultimul an fiscal, profitul net companiei poloneze s-a dublat, arată statisticile oficiale.

Pentru a te angaja la Pepco trebuie să ai cel puțin studii medii, să ai minimum doi ani experienață în retail, să cunoști limba engleză, să operezi un PC și să fii rezistent la stres. Conform undelucram.ro Adjunct manager la Pepco câștigă 2.900 lei, Casier si lucrator comercial, 2.900 lei, Casier, 2.300 lei. Un director de magazin la Pepco câștigă 3.000 lei, la care se adaugă bonuri de masă în valoare de 300 de lei și un bonus lunar de 300 de lei, dacă se atinge targetul de vânzări.

Profitul Pepco în România s-a dublat având câteva zeci de milioane de euro

Pepco a înregistrat o creștere a afacerilor cu 11% în 2023, ajungând la peste 2,58 miliarde de lei, echivalentul a aproape 520 de milioane de euro. Profitul companiei s-a dublat, de la 159 de milioane de lei în 2022, la peste 330 de milioane de lei în 2023. Acestea sunt cele mai mari cifre financiare raportate de Pepco pe piața românească de la intrarea sa în 2015. Compania are peste 3.500 de angajați în România.

În 2022, Pepco a fost lider pe piața de fashion din România în funcție de cifră de afaceri, raportând venituri de peste 2,3 miliarde de lei. Rămâne de văzut dacă retailerul și-a menținut poziția de lider și în 2023, deoarece datele financiare pentru Inditex și H&M în România nu sunt încă disponibile pe site-ul Ministerului Finanțelor, potrivit economica.net.

În 2022, Inditex România a raportat afaceri de peste 2,2 miliarde de lei, iar H&M a avut afaceri de 976 de milioane de lei.

Pepco plănuiește să se extindă pe piața din România

Retailerul Pepco va continua expansiunea pe piața locală și în 2024, România fiind a doua cea mai mare piață pentru grup după Polonia. Compania se adaptează inflației prin plafonarea prețurilor la produsele care înregistrează scumpiri pe piață.

Bogdan Grigoriu, Head of Region Pepco, a afirmat pentru Economică.net că firma își menține angajamentul față de planurile strategice de expansiune, profitând de procesele solide care o diferențiază în sectorul de retail local. În cadrul planurilor pentru 2024, compania anticipează crearea a aproximativ 200 de noi locuri de muncă, care vor contribui la eficiența operațională și la angajamentul de a oferi oportunități de muncă în comunitățile deservite.

Pepco a intrat pe piața din România în 2015 și a ajuns la 453 de magazine, deschizând în medie 50 de magazine pe an. În 2023, compania a inaugurat 46 de noi locații. România este a doua piață ca mărime pentru Pepco, după Polonia. Grupul operează aproximativ 3.500 de magazine în cele aproape 20 de țări în care este prezent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *