Prima pagină » Economic Local » Patru firme vor contractul de 125.000 de euro de la Finanțele ieșene! Zeci de mii de topuri de hârtie vor intra în instituție
Patru firme vor contractul de 125.000 de euro de la Finanțele ieșene! Zeci de mii de topuri de hârtie vor intra în instituție

Patru firme vor contractul de 125.000 de euro de la Finanțele ieșene! Zeci de mii de topuri de hârtie vor intra în instituție

18 feb. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru în Economic Local

Firmele de birotică pot câștiga de la Finanțele ieșene un contract de 125.000 de euro. Autoritatea contractantă are nevoie de zeci de mii de topuri de hârtie pentru imprimantele din instituție. La procedură s-au prezentat 4 societăți. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) Iași achiziționează consumabile pentru activitatea instituției. Recent, Finanțele ieșene au demarat o licitație privind achiziția mai multor loturi de hârtie pentru imprimante și fotocopiatoare. Valoarea estimată a contractului este de 596.000 lei, fără TVA, aproape 125.000 de euro. Comisia de evaluare va alege prețul cel mai mic. La procedură au depus oferte următoarele societăți: Dolex Com SRL, din Râmnicu Vâlcea, Emegra SRL, din Bacău, Agressione Group SRL, din Cluj-Napoca, și C&C Prevent SRL, din Galați.

„Suprafața hârtiei va fi netedă, fără cute, încrețituri, ondulații, găuri, pete sau alte defecte vizibile ce ar putea dăuna scopului în care este folosită. Muchiile colilor vor fi tăiate drept, fără scame, fără crestături sau alte defecte. Structura va fi uniformă și nu va prezenta nebulozități (lipsă de claritate -n.r.) care ar dăuna utilizării. Privită în transparență, hârtia trebuie să aibă o structură uniformă. Nu se admit diferențe de nuanță în același lot”, se arată în descrierea tehnică a hârtiei

Autoritatea contractantă a stabilit necesarul de hârtie pentru activitatea instituției

Pachetele cu hârtie vor fi furnizate la sediile administrațiilor din Iași, Vaslui, Neamț, Botoșani, Bacău și Botoșani. Conform necesarului, Finanțele ieșene au nevoie de o cantitate maximă de 55.000 de topuri de hârtie A4 (pentru imprimante și fotocopiatoare), 300 de topuri A3 (pentru imprimante și copiatoare), 100 topuri de A4 (pentru imprimantă matricială) și 50 topuri A3 (pentru imprimantă matricială). Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni.

„Furnizorul are obligația de a ambala produsele în așa fel încât acestea să ajungă în bună stare la destinația finală, să fie asigurată integritatea cantitativă și calitativă a produselor pe perioada transportului și depozitării. Hârtia se va ambala în cutii a 5 topuri, fiecare top având 500 de coli. Toate materialele folosite la ambalarea produselor, precum și toate materialele necesare protecției rămân în proprietatea achizitorului”, se arată în documentația procedurii.

Finanțele ieșene au nevoie de consumabile și pentru imprimantele din birouri

Totodată, astăzi, Finanțele ieșene organizează o licitație pentru furnizarea mai multor loturi de consumabile, constând în cartușe și tonere pentru echipamentele de imprimare și fotocopiere. Valoarea estimată este de 3.711.636 lei, fără TVA, aproximativ 800.000 de euro. Contractul se va derula prin intermediul unui acord-cadru cu o durată de 24 de luni.

„Transportul se va asigura de către furnizor pe cheltuiala sa, cu mijloace proprii, până la depozitul beneficiarului. Dacă se constată că produsele livrate pe perioada derulării contractului sunt necorespunzătoare calitativ, sunt defecte sau prezintă vicii de fabricație, vor fi înlocuite în termen de 5 zile de la data reclamării, pe cheltuiala furnizorului. În cazul în care calitatea printării nu este corespunzătoare, prezentând caractere neclare, linii orizontale albe peste carcatere, linii orizontale de cerneală întinsă peste caractere, sau culori șterse sau necorespunzătoare, furnizorul va înlocui produsele”, sunt cerințele Finanțelor.

În trecut, autoritatea contractantă a derulat contracte cu o firmă din București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`