Prima pagină » Local » Patru firme închiriază utilaje pentru Salubris SA! Contractul are o valoare de 90.000 de euro
Patru firme închiriază utilaje pentru Salubris SA! Contractul are o valoare de 90.000 de euro

Patru firme închiriază utilaje pentru Salubris SA! Contractul are o valoare de 90.000 de euro

09 feb. 2022, 02:00,
Ciprian Boaru, în Local

Mai multe utilaje vor fi închiriate de Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași. La licitația organizată în cursul acestei săptămâni s-au prezentat 4 societăți. Ofertele au intrat în etapa de evaluare financiară

Mai multe loturi de utilaje sunt solicitate de Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași. Recent a fost organizată licitația cu prevederea bugetară de 410.000 de lei, fără TVA, aproape 90.000 de euro. La procedură s-au prezentat 4 societăți:
Vam Sofi Trans SRL (Iași – lotul 4), Stef Invest Logistic SRL (Iași – loturile 1,3,4), Creditop SRL (Iași – lotul 3), Gabor Sistem Transport SRL (Pașcani – lotul 4). Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.

”Vehiculele, utilajele și camioanele se vor închiria cu personal și cu carburant asigurat de către prestator. Prestatorul va asigura toate cheltuielile aferente funcționării în condiții optime a vehiculelor, utilajelor, camioanelor. Utilajele, camioanele și vehiculele trebuie să fie în stare tehnică corespunzătoare, să aibă combustibil necesar unei funcționări normale de minimum 8 ore pe zi”, se arată în caietul de sarcini.

În 2020, Salubris SA a organizat altă licitație pentru achiziționarea unui sistem de translație a deșeurilor. Procedura a avut o prevedere bugetară de 600.000 lei, fără TVA, aproape 130.000 de euro.

Firmele închiriază utilaje pentru Salubris SA timp de un an

Conform cerințelor stabilite de autoritatea contractantă, furnizorii de utilaje trebuie să asigure serviciile pe o perioadă de 12 luni.

”Închirierea utilajelor, camioanelor și vehiculelor se va face în urma unei comenzi emise de către autoritatea contractantă. Autoritatea contractantă va solicita închirierea vehiculelor, utilajelor, camioanelor numai în funcție de necesitățile curente ale acesteia. Prestatorul se obligă să asigure utilajele, camioanele și vehiculele în termen de maximum 24 de ore de la solicitarea achizitorului. Vehiculele, utilajele și camioanele închiriate vor fi destinate unor lucrări ce nu pot fi executate de către autoritatea contractantă, fie pentru că nu deține utilaje de acest gen, fie pentru că cele din dotare prezintă diverse defecțiuni și nu pot fi utilizate temporar”, arată reprezentanții Salubris.

Procedura a fost împărțită în 4 loturi – Lotul 1: automacara (50 ore), autotrailer (50 ore); Lotul 2: manitou (100 ore); Lotul 3: buldozer (800 ore), buldoexcavator (100 ore), autograder (100 ore), cilindru compactor (100 ore); Lotul 4: autobasculantă (100 ore). În anii trecuți, Salubris SA a cumpărat utilaje pentru curățenia stradală.

Firma de salubritate a folosit bugetul pentru achiziția de autovehicule multifuncționale

La finalul anului 2021, firma de salubritate a încheiat licitația pentru furnizarea mai multor loturi de autovehicule multifuncționale. Comisia de evaluare a stabilit că oferta cea mai bună aparține societății Grădinariu Import Export SRL, din București. Procedura a fost împărțită în două loturi, cu câte două utilaje multifuncționale pe fiecare lot. Valoarea finală a contractului este de 1.799.000 de lei, fără TVA, adică 360.000 de euro.

Firma este controlată de Andrei Călin Grădinariu. În 2020, vânzările companiei au fost de 258,1 milioane de lei, aproape 50 de milioane de euro. Rămâne de văzut dacă Salubris va putea închiria utilajele necesare, deoarece au fost situații în care autoritățile publice anulau licitațiile din cauza ofertelor neconforme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *