Prima pagină » Titlurile zilei » Patronul de la „Fereastra perfectă”, acuzat că țepuiește clienții! Un ieșean a apelat la afacerist din cauza luminii care-i bătea în geam. A cerut explicații, dar a rămas cu ochii-n soare – FOTO

Patronul de la „Fereastra perfectă”, acuzat că țepuiește clienții! Un ieșean a apelat la afacerist din cauza luminii care-i bătea în geam. A cerut explicații, dar a rămas cu ochii-n soare – FOTO

01 iun. 2021, 02:00, 2 ,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

Ca să scape de lumina care-i bătea în geam, un ieșean a apelat la serviciile magazinului „Fereastra perfectă”. A plătit montajul, dar unul dintre rulourile exterioare nu mai funcționează de mai multe luni, susține reclamantul. Reprezentanții societății ar fi refuzat să remedieze deficiențele

Un client din Iași care a apelat la serviciile magazinului „Fereastra perfectă”, situat pe strada Sf. Lazăr, din municipiul Iași, a avut parte de o surpriză neplăcută. Constantin B. a cumpărat rulouri pentru geamurile exterioare ce urmau să fie montate la apartamentul din cartierul Cantemir. Montajul a fost executat la finalul anului trecut. Însă, în luna februarie 2021, a constatat defecțiuni la unul dintre rulourile montate. Atunci, a sunat la reprezentanții societății Romest Visa SRL (firma care administrează magazinul), care au trimis un angajat să remedieze situația. Dar problema nu a fost rezolvată. De aproximativ 3 luni, reprezentanții societății nu au putut fi contactați, de multe ori magazinul fiind închis.

„Eu stau la etajul 4 și îmi bate soarele în geam multe ore pe zi. Am trecut pe lângă magazinul de pe strada Sf. Lazăr și am comandat două rulouri exterioare. Costă cam 700 de lei bucata. Unul dintre rulouri funcționează perfect, dar celălalt nu se mai închide. Am sunat de mai multe ori la firmă, dar nu îmi mai răspundea nimeni. Eu vreau ori să remedieze defecțiunea, ori să-mi dea banii înapoi”, a spus ieșeanul.

Și o firmă de termopane a fost reclamată de clienții nemulțumiți.

Patronul Paul Vodă spune că ieșeanul nu știe să folosească ruloul

Contactat telefonic de către reporterii „BZI”, Ioan Paul Vodă, reprezentant al societății, nu a lăsat de înțeles că problema se va rezolva pe cale amiabilă. Ba mai mult, a precizat că au fost prea multe reveniri la domiciliul clientului pentru remedierea deficiențelor.

„Să facă o reclamație scrisă, mai întâi vine cu documente și, dacă în termen de 15 zile nu se rezolvă, să apeleze la Protecția Consumatorilor, apoi poate să facă ce vrea. Au fost două intervenții la acel rulou. Probabil nu știe să folosească acel rulou”, a precizat Ioan Vodă.

În actele oficiale ale societății Romest Visa SRL apare ca unic asociat și administrator Anica Vodă. Firma are sediul social în municipiul Fălticeni, județul Suceava. În 2019, conform ultimelor date financiare, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 2 milioane de lei, aproape 500.000 de euro, profit de 47.722 de lei, datorii de 900.000 de lei, cu un număr de 2 angajați. În trecut, ieșenii au reclamat că o firmă de mobilă vindea produse infestate cu ploșnițe.

„Fereastra pefectă” nu este o afacere recomandată de unii clienți

Pe pagina de prezentare a magazinului „Fereastra perfectă”, clienții nu au avut o părere bună despre afacerea derulată de Paul Vodă.

„Neserioși. Am comandat tâmplăria casei și două uși de la ei. Ușa metalică are niște defecte și în 3 ani s-a deteriorat foarte tare. Am sesizat defectele încă din 2017 și nici în prezent nu s-a luat nicio masură concretă, doar promisiuni și minciuni. Mai bine căutați o firma serioasă cu oameni cinstiți!”, a spus Ani Gherghele.

În ceea ce privește prezentarea afacerii, Paul Vodă a preferat o variantă pompoasă care să atragă potențialii clienți.

„Datorită unui raport extrem de favorabil preț/calitate ne-am impus ca un lider al pieței autohtone de tâmplărie. Produsele realizate de firma noastră încorporează cele mai moderne tehnologii disponibile în prezent pe piață și sunt realizate în condiții de maximă eficiență. Prin utilizarea de utilaje performante și printr-o bună organizare a fluxului de producție, încă de la aprovizionare și până la livrarea produsului finit se obține un avantaj competitiv deosebit. Piața de desfacere a companiei este reprezentată în principal de România și de Europa Occidentală”, se arată în prezentarea afacerii.

Clientul nemulțumit a declarat că a depus o sesizare și la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Iași.

Comentarii
  • Firma neserioasa!nu are angajați și nu stiu sa monteze produsele!

  • Am avut si eu o lucrare cu ei, regret enorm decizia. Intarziati, nu raspund la telefon, trimit oameni neseriosi, mi au pocnit o usa de sticla in apartament si au plecat spunand ca se mai intampla si ca o mana de var e ieftina (peretele fiind plin de ciobituri de la sticla).
    Patronul este un ingamfat nesimtit, la fel si angajatii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`