Prima pagină » Actualitate » Patriarhia Română reacționează la panourile publicitare cu homosexuali: „Indică nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice!“
Patriarhia Română reacționează la panourile publicitare cu homosexuali: „Indică nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice!“

Patriarhia Română reacționează la panourile publicitare cu homosexuali: „Indică nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice!“

23 iun. 2020, 15:47,
Cristian ZAVASTIN în Actualitate

Patriarhia Română reacționează la panourile publicitare cu homosexuali. Bucureștiul și marile orașe ale României sunt, de câteva zile, împânzite de panouri publicitare stradale în care persoane vârstnice sunt prezentate sub noua ideologie sexual. Bătrâne și bătrâni care sunt prezentați drept homosexuali sau transsexuali. Panourile, cu poze luate din magazine speciale din SUA, vor să prezinte ca fiind normală homosexualitatea chiar și la vârste înaintate.

Patriarhia Română consideră că derapajele prezentate în spațiul public reprezintă ”ofensiva obscenității publice”. Vasile Bănescu, purtătorul de cuvânt al Patriarhiei, trage un semnal de alarmă considerând că tot ceea ce se întâmplă în aceste zile ”spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim și să ne urnim”.

„Ofensiva obscenității publice cocoțată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică.

A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenți de mână, personaje grotești care își afirmă țanțoș bi-orientarea sexuală, ca și cum ne-ar comunica ceva esențial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepției ideologice ce animă asemenea acțiuni (progresismul neo-marxist en vogue).

A face din sexualitate, temă a intimității prin excelență, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcția în care suntem invitați de ideologii zilei să privim și să ne urnim“, spune ”, spune purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, Vasile Bănescu.

Patriarhia Română reacționează la panourile publicitare cu homosexuali:

„Mărturisirea a orientării non-heterosexuale devine treptat o «datorie»!“

Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române susține că prin această campanile se încearcă o transformarea unei mărturisiri a orientării non-heterosexuale într-o datorie.

„În criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca „post-adevăr”, mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o „datorie”, marginalul devine centru al atenției publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate.

Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent și în spațiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum „educația sexuală obligatorie” de la vârste cât mai fragede, sau misterioasa „ideologie de gen”. Teme care privesc frontal copiii, tinerii și părinții acestei țări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice.

A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare rațională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în „medieval”, „bigot” sau „fascist”. Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparențe totale”, precizează Vasile Bănescu.

Campanie stradală controversată

Campania stradală are panouri în care bătrâni zâmbitori afirmă că sunt „bisexuali” (cazul „Mariei”) sau „gay” (cazul „Lucas”).

Campania se intitulează „Best4OlderLGBTI”, adică „Ce e mai bun pentru LGBTI-iștii mai bătrâni”, fiind și un joc de cuvinte: 4 se citește în engleză „four”, foarte asemănător cu „for” (pentru), iar „Older”(mai bătrâni) este scris cu O mare, din alăturare rezultând „40”. Scopul ei declarat este să lupte „împotriva discriminării bazate pe vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, expresie de gen și caracteristicile sexuale ale oamenilor în vârstă” și să „promoveze drepturile LGBTI-știlor mai bătrâni”. Dacă despre identitatea de gen am mai aflat, este greu de definit „expresia de gen”.

Campania este derulată de o serie de ONG-uri străine și are ca țintă șase țări din Uniunea Europeană: Italia, Olanda, Grecia, Portugalia, Franța și România și este finanțată de Programul „Drepturi, egalitate și cetățenie” al Uniunii Europene.

Din partea României, este creditat ONG-ul „European Association for Social Innovation”(EASI), care nici măcar nu este românesc. EASI este un ONG condus de portughezul Pedro das Neves, un specialist în Siguranță Publică, foarte experimentat în dezvoltarea sistemelor de modernizare a penitenciarelor și a pușcăriilor. Conform descrierii de pe site-ul EASI, respectivul ar fi coordonat „proiecte majore în Portugalia, România, Argentina și Guatemala”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`