Prima pagină » Titlurile zilei » Panaramă cu pachetele pierdute de o firmă ieșeană de transport! Clienții au plătit bani grei pentru trimiterea coletelor în țară
Panaramă cu pachetele pierdute de o firmă ieșeană de transport! Clienții au plătit bani grei pentru trimiterea coletelor în țară

Panaramă cu pachetele pierdute de o firmă ieșeană de transport! Clienții au plătit bani grei pentru trimiterea coletelor în țară

02 dec. 2019, 04:00,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

O firmă de transport din Iași a fost reclamată de către clienții care nu și-au recuperat coletele. Un pachet cu haine ce trebuia transportat din Anglia în România a dispărut. Reprezentanții Romfour Tur nu au mai răspuns la apelurile reclamantului. „Pe data de 17 noiembrie, pachetul a fost colectat din Anglia, iar pe data de 22 noiembrie a fost depus la adresa din România, dar doar o parte din pachet. Ce era mai important lipsea din cutia foarte mare a copilului. Am contactat firma chiar în acea zi și le-am spus că pachetul meu este incomplet”, a precizat A.F. Societatea cu sediul social în Iași a încasat anul trecut 99,3 milioane lei, aproape 20 de milioane de euro. Reprezentanții companiei nu au putut fi contactați pentru a oferi un punct de vedere

Clienții societății Romfour Tur, cu obiect de activitate transport bunuri și persoane, au depus reclamații din cauza serviciilor proaste. Este și cazul unui client din Ilfov, care a apelat la firma ieșeană. A.F a cerut servicii de transport pentru trimiterea unui colet în țară. Acesta a fost preluat din Anglia, dar la destinație pachetul nu mai era complet. Acesta era plin cu obiecte vestimentare ce trebuiau făcute cadou cu ocazia unui botez.

„Pe data de 27 decembrie urmează să botez un copil. Aflându-mă în UK, Leicester, am contactat firma de transporturi Romfour pentru a trimite în țară un pachet în valoare de 800 de lire, special pentru copilul pe care urmează să-l botez. Pe data de 17 noiembrie, pachetul a fost colectat din Anglia, iar pe data de 22 noiembrie a fost depus la adresa din România, dar doar o parte din pachet. Ce era mai important lipsea din cutia foarte mare a copilului. Am contactat firma chiar în acea zi și le-am spus că pachetul meu este incomplet”, a precizat A.F.

În consecință, a depus o plângere la Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor (CRPC) Nord-Est Iași.

Au refuzat dialogul

După mai multe insistențe, reprezentanții Romfour nu au mai răspuns la telefon.

„Doamna de la reclamații m-a liniștit spunându-mi că va fi găsit sau, în cel mai rău caz, mă vor despăgubi. De atunci nu am mai primit niciun răspuns. Mi s-a spus în repetate rânduri că voi fi sunat, dar nu s-a întâmplat. Mai nou, nu îmi răspund la telefon. Am sunat de pe alt număr, dar când mi-a auzit numele și vocea, a închis. Acum va trebui să scot alți bani din buzunar, să cumpăr din nou ce trebuie pentru botez, din cauza incompetenței lor”, a spus A.F.

Conform datelor financiare ale societății, Romfour Tur SRL, cu sediul social pe strada Străpungere Silvestru din Iași, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 99,3 milioane lei, aproape 20 de milioane de euro. Profitul a fost de 6,6 milioane lei, cu 245 de angajați. Firma este deținută de Andy Dan Stan și Angela Stan. Firma are mai multe sedii în țară: Iași, Suceava, Rădăuți, Câmpulung, Botoșani, Vaslui, Bârlad, Piatra Neamț, Bacău.

„Romfour efectuează transport internațional (curse regulate) cu autocare și microbuze spre 13 țări europene: Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveția, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Olanda, Polonia, Slovacia, Cehia”, se arată în descrierea afacerii.

Nemulțumirile au ajuns pe Facebook

Clienții nemulțumiți de serviciile Romfour au deschis un grup pe Facebook unde povestesc din experiențele cu firma de transporturi.

„Romfur, niște mizerii ordinare de la un cap la altul! Ploiești – Olanda 40 ore! Șoferii- niște cretini ordinari care m-au rupt cu manele și cu o atitudine total autoritară față de clienți, pe care mai au să-i plesnească, să fie tacâmul complet! Schimbat mașini de trei ori: Ploiești-Budapesta cu un microbuz cu treizeci de locuri, scaune ca pentru copii și înghesuite în bătaie de joc. La Budapesta ajungi rupt de toate oasele! Budapesta – Dortmund, un autocar de data asta cu pasageri deja nervoși că ne așteptau de câteva ore bune să ajungem, în care miroase a hoit și care pleacă cu încă 3 ore întârziere după ce am ajuns noi acolo, pentru că erau 5 pasageri în plus și a trebuit sa rezolve cumva cu aceștia, să ajungă la destinație”, spunea Marcian Pipelea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *