Prima pagină » Cancan » Oana Roman șterge pe jos cu Generația de Aur. „Pentru un astfel de eveniment cu siguranță s-ar fi găsit sponsori…”

Oana Roman șterge pe jos cu Generația de Aur. „Pentru un astfel de eveniment cu siguranță s-ar fi găsit sponsori…”

28 mai 2024, 12:20,
BZI.ro, în Cancan

Oana Roman șterge pe jos cu Generația de Aur, după ce sportivii au purtat tricouri având înscrisă pe ele sigla unei case de pariuri.

Oana Roman, o personalitate cunoscută pentru campaniile din mediul online, a criticat vehement gestul fotbaliștilor din Generația de Aur de a purta un echipament cu sigla unei case de pariuri sportive la un meci demonstrativ.

Inspirată de exemplul Bulgariei, unde publicitatea jocurilor de noroc este interzisă, fiica lui Petre Roman își îndeamnă colegii influenceri să se implice activ și să vorbească despre această problemă.

Oana Roman șterge pe jos cu Generația de Aur

Oana Roman a lansat un apel urgent pe TikTok, atrăgând atenția asupra proliferării reclamelor la pariuri sportive din România, care au devenit omniprezente în campaniile publicitare.

„Am și eu un subiect de dezbătut cu voi. A fost meciul Generației de Aur, un spectacol incredibil, un eveniment senzațional care mi s-a părut super wow. Am, însă, o problemă cu faptul că marile glorii ale fotbalului românesc au apărut pe teren cu sigla unei firme de… unei case de pariuri pe tricou. Mie asta nu mi se pare ok, mi se pare că e foarte periculos faptul că aceste firme de case de pariuri și de jocuri de noroc au acaparat toată publicitatea. Practic, toată publicitatea, mare parte din publicitate.

Au acaparat sportul românesc, Liga 1. Marile glorii ale fotbalului românesc aveau pe tricou sigla unei firme de jocuri de pariuri, de case de pariuri, nu știu cum se numesc. Este super aiurea. Mă gândesc că pentru un astfel de eveniment cu siguranță s-ar fi găsit sponsori dintr-o zonă ok, care să fie pe acele tricouri. Este un fenomen îngrijorător în România. Am văzut, de exemplu, că în Bulgaria tocmai s-au interzis jocurile de noroc, deci se poate… adică nu s-au interzis, s-a interzis publicitatea la jocurile de noroc, deci se poate și în Europa de Est.

Știu că a existat chiar și o mișcare aici pe TikTok făcută de mai mulți în zona asta. Mi se pare că lucrurile s-au aplanat, nu prea mai spune nimeni nimic, dar este după părerea mea un fenomen îngrijorător și cred că ar trebui ca mulți influenceri să vorbească despre asta, cred că ar trebui ca personalitățile publice să nu se mai asocieze cu jocurile de noroc și cu cazinourile și cu casele de pariuri, chiar dacă se câștigă foarte bine. Eu nu sunt de acord cu chestia asta și cred că ar trebui să facem un pic mai mult scandal și în zona legislativă să se schimbe lucrurile, pentru că, uite, în Bulgaria s-a putut. Voi ce ziceți?”, a spus Oana Roman, într-un videoclip pe TikTok.

Cum și-a făcut apariția Loredana Groza la gala dinaintea meciului Generației de Aur

Loredana a scris istorie pe Arena Națională, devenind prima artistă care susține un concert pe acest stadion emblematic. Show-ul a fost unul de neuitat, marcat de o energie debordantă și o atmosferă electrizantă.

Artista a reușit să impresioneze publicul nu doar prin show-ul electrizant de pe Arena Națională, ci și prin ținutele sale impecabile.

Loredana a optat pentru o apariție memorabilă la dineul organizat după concertul de pe Arena Națională. Alegerea artistei a fost o rochie marca Versace, o piesă vestimentară elegantă și rafinată, care i-a pus în evidență silueta impecabilă.

La câteva zile de la celebrul eveniment, Oana Roman a criticat gestul făcut de Generația de Aur pentru faptul că au ales să poarte tricouri având înscrisă pe ele sigla unei case de pariuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *