Au apărut nemulțumirile pasagerilor cu privire la organizarea din terminalul T4 al Aeroportului Internațional din Iași.
Oamenii reclamă faptul că în sala de așteptare nu sunt suficiente scaune, iar pasagerii care vin cu autoturismele nu pot pătrunde în parcare din care cauză că automatele pentru bilete nu funcționează. Problema ar fi lipsa hârtiei.
Lucrările de la Terminalul T4 au început pe 18 iulie 2022
Pe data de 09 mai 2022, a fost semnat contractul pentru lucrările ce țin de extinderea și modernizarea Aeroportul Internațional Iași. Valoarea totală a proiectului depășește 447 de milioane de lei, aproximativ 90 de milioane euro, valoarea eligibilă fiind de peste 303 milioane de lei. Din această sumă, 85 la sută reprezintă contribuția de la Fondul European de Dezvoltare Regională, iar 15 la sută este cea de la bugetul de stat. Restul sumei, în jur de 90 de milioane, va fi alocat din bugetul aeroportului.
Terminalul 4 va fi cel mai mare din țară după cel de la Otopeni și va avea o suprafață desfășurată de aproximativ 32.000 mp. În T4, pasagerii vor avea la dispoziție șapte porți pentru „Plecări” și trei porți pentru „Sosiri”. Fluxurile vor fi bidirecționale, iar îmbarcarea pasagerilor se va face prin aviobridge-uri. În primă fază vor fi amenajate trei astfel de poduri suspendate. Prin noul terminal, 3,3 milioane de pasageri vor putea fi procesați în fiecare an. Execuția lucrărilor este realizată de compania Strabag SRL.
Primul zbor Schengen din noul terminal T4 al Aeroportului Internațional Iași afost procesat pe 31 martie 2024.
O boschetareala curata acest T4. S-a tăiat panglică pe repede înainte de către asa zișii politicieni care vezi doamne se,, implica,, pt binele comunitatii(asta doar în an electoral) Pe interior terminalul arata ca o hala ce urmează a fi data în folosință, cu spatii goale, într-un colt este un tonomat cu băuturi și cam atât. La centrul INFO, sunt 2 monitoare aprinse, dar nu este nimeni care sa-ți dea o informație. Nu mai zic de moldovenii agasanti pt care nu ia nimeni nici o măsură. Păcat de banii investiți.
12 scaune la fiecare doua porți de inbarcare.Asta spune totul..
ce ba, sa stea in picioare fraierii…
vai si-amar
Atât s-a putut…s-a terminat tabla lui Alexe și n-a mai ajuns și de scaune..
Un manager care doar fuge dupa publicitate ,acolo trebuie DNA vedeti ca am inteles ca deja un inginer deja a spus multe despre t4 despre golaniile facute,despre C.A despre trei din C.A care umbla cu potlogarii despre partea economica .a inceput vorbitul, angajati se pregatesc de revolte ,sau saturat de calusul pus in gura ,pasagerii scuipa marea realizare doar managerul ,tabla si chiricuta aplauda.
OAMENI TREZIREA E JALE BENZI CE NU MERG PORTI CONTROL BILETE LA FEL,LIPSA SPATII COMERCIALE , UN C.A IN CARE ANDREI ARE DREPTATE SUNT TREI PERSOANE CARE AR TREBUI BAGATE LA PUSCARIE ,TRAG CU ALTE GOLANII SALARIILE ANGAJATILOR IN BATAIE DE JOC ,LIPSA PERSONAL ,SE INCEARCA DE EXEMPLU SOFERI SA CARE PASAGERII CU NEVOI SPECIALE CARE NU SUNT AUTORIZATI ,DEJA O FAC SI PSI, MIZERIE BIROURI PLINE ,JUMATE AR TREBUI PUSI LA MUNCA SI CE VEDEM TABLA LA TV.MANAGERUL NUMAI PUBLICITATE SI MULTA BATAIE DE JOC .FRATELE MEU LUCREAZA LA O FIRMA CE DUCE BAGAJE SI CE IMI POVESTESTE MA INGROZESTE .PERSONALUL AEROPORTULUI OPERATIV E SUFOCAT SI DUPA COMENTARII AU SALARII IN BATAIE DE JOC.TOTI STIU DAR DL MANAGER ARE CONTRACTE DE PUBLICITATE DE PARCA AR AVEA ANUMITE ZIARE SI TV LA PICIOARE.PUTE TOT AEROPORTUL SI LOR LE TREBUIE INTERVIURI. ACEST AEROPORT E O BASINA.
Vai de capu vostru de marleti comentatori . Nu meritati nici atat, cu rata sa mergeti.
O conducere in care managerul si vesnica dir,economica ar trebui cercetata de DNA inclusiv macar 2 din CA unul ,,scurtu,, si faimosul finantist care efectiv cara in spate o nesimtita de la sec.nu stie cum sa faca sa o promoveze distrugand orice.