O internaută susține că și-a luat “țeapă” după ce a gustat ciocolata Dubai vândută de Gabriela Cristea.
Gabriela Cristea, o personalitate bine cunoscută din televiziune, s-a aventurat recent în antreprenoriatul culinar, stârnind curiozitatea publicului prin introducerea unui desert deosebit: ciocolata „Dubai”. Această inovație culinară promite să ofere o experiență unică, aducând un strop de eleganță și rafinament în universul dulce.
Desertul creat de Gabriela Cristea în propriul său atelier a beneficiat de o promovare intensă pe platformele de socializare, reușind să capteze atenția influencerilor din domeniul culinar și a iubitorilor de delicatese. Cu un design elegant și ingrediente de cea mai bună calitate, ciocolata „Dubai” a devenit rapid un subiect de conversație în online, generând reacții variate în legătură cu prețul său. Acesta este perceput de unii ca fiind accesibil doar celor dispuși să cheltuie pe produse dulci de lux.
O tânără susține că și-a luat “țeapă” după ce a gustat ciocolata Dubai vândută de Gabriela Cristea
Conform detaliilor dezvăluite de Gabriela Cristea pe rețelele sale sociale, desertul său inspirat din tradițiile orientale îmbină ingrediente selectate cu grijă, promițând o experiență deosebită. Elementul central al acestui deliciu este kataiful de fistic, un ingredient exotic care adaugă o textură remarcabilă, îmbinând finețea ciocolatei cu un strat crocant și o aromă intensă de fistic.
Totuși, acest lux culinar se reflectă și în preț – o cutie care conține șase inimioare, având o greutate totală de 480 de grame, costă 118 lei. Fiecare inimioară cântărește aproximativ 80 de grame, prețul individual fiind de circa 20 de lei, ceea ce reprezintă o sumă considerabilă pentru un desert.
În ciuda unei prezentări atrăgătoare, părerile consumatorilor sunt controversate. Deși mulți admiră aspectul elegant și ingredientele premium, alții consideră că prețul este mult prea mare. O utilizatoare a rețelelor sociale a exprimat public nemulțumirea față de produs, afirmând că „ciocolata este uscată și nu justifică costul exorbitant”.
Aceasta a subliniat că, din punctul său de vedere, desertul nu merită nici măcar jumătate din suma solicitată.
„Este cea mai uscată ciocolată pe care am mâncat-o vreodată. Nu are nicio legătură, niciuna. Uscată rău! De curiozitate am intrat pe site și am căutat prețul… 120 de lei… 6 bucățele de ciocolată. Sincer, nu aș da pe toate 6 nici 30 de lei. Asta e realitatea.”, a spus o internaută în mediul online, potrivit cancan.ro.
Popularitatea ciocolatei „Dubai” nu a întârziat să se extindă și în cofetăriile din România
Ciocolata „Dubai” a câștigat rapid popularitate și în cofetăriile din România, fiind integrată treptat în meniurile unor magazine de specialitate, cu prețuri ce variază în funcție de locație. Gabriela Cristea a precizat că tarifarea reflectă calitatea superioară a ingredientelor utilizate, care sunt atent alese pentru a oferi o experiență culinară distinctivă, deși nu toată lumea este dispusă să achite suma solicitată.
În momentul de față, Gabriela Cristea își extinde oferta de produse artizanale în atelierul său, inclusiv cozonaci, torturi și prăjituri, ciocolata „Dubai” reprezentând cea mai recentă inovație.
După ce a încercat celebrul desert, o tânără susține că și-a luat “țeapă” după ce a gustat ciocolata Dubai vândută de Gabriela Cristea.