O ieșeancă a comandat un cuier de la magazinul de mobilă Acaju, însă, spre surprinderea ei, a primit doar o jumătate, pentru că lipseau piese, iar altele erau deteriorate. În urma reclamațiilor făcute, în care a solicitat rezolvarea situației, femeia a primit cuierul complet abia după 4 luni de zile de insistență. Aceasta susține pentru reporterii BZI că după experiența avută nu va mai cumpăra de la ei
Elena Sandu este o ieșeancă care s-a mutat într-un apartament pe care a trebuit să îl mobileze. Aceasta a cumpărat un cuier de la magazinul de mobilă Acaju, însă, spre surprinderea ei, mobila a ajuns deteriorată și cu piese lipsă. După 4 luni de reclamații și telefoane, femeia a primit restul pieselor pentru montarea cuierului.
Ieșeanca a primit cuierul: „Nu îmi vine a crede ce luptă grea am avut cu ei”
Elena Sandu este o ieșeancă ce a comandat un cuier pentru apartamentul său, însă a primit doar jumătate, restul pieselor fiind deteriorate, altele lipsind. Femeia a sunat la firmă, a sesizat problema, iar la 3 săptămâni a primit o parte dintre piesele deteriorate, însă nici atunci nu a fost completă comanda. Pe 9 ianuarie 2023 a sunat din nou la magazinul Acaju, iar cei de acolo au direcționat-o către un departament ce nu răspundea de comenzile cu probleme. Cu Sebastian Armanu, șeful Departamentului Customer Service, reușea să comunice doar prin e-mail.
„Pe data de 9 ianuarie am început să sun din nou la ei, să rezolvăm situația, însă cei de la Acaju mă direcționau către un departament ce nu îmi putea rezolva problema, deși eu ceream întotdeauna să vorbesc cu Sebastian Armanu, șeful Departamentului Customer Service.
Dumnealui îmi răspundea doar la e-mail-uri și abia pe data de 26 ianuarie mi-a scris că îmi va fi livrat produsul. Nu îmi vine a crede ce luptă grea am avut cu ei, pentru un produs care sigur a fost resigilat”, mărturisește Elena Sandu.
Un simplu cuier, livrat pe bucăți în 4 luni de zile
Elena Sandu s-a mutat într-un apartament de câteva luni de zile și a fost nevoită să-l mobileze. Uitându-se pe internet, a descoperit mobila perfectă pentru holul său și a plasat comanda cu mare încredere. Cuierul pe care Elena l-a comandat a ajuns cu piese lipsă și cu altele deteriorate, ceea ce a făcut-o pe femeie să sune și să rezolve situația.
Supărarea acesteia a apărut după 3 săptămâni, când a primit o parte din piesele deteriorate, dar cele lipsă nu i-au venit, iar cuierul său nu a putut fi asamblat. Ieșeanca a încetat cu telefoanele în luna decembrie, crezând că până de Crăciun va primi mobila completă, însă nu a fost așa. În urma sesizărilor făcute la ANPC și a articolului apărut în BZI, Elena Sandu și-a primit piesele lipsă.
„Am rămas total dezamăgită de reacția lor și de faptul că nu au rezolvat problema după ce am făcut sesizare la ei. Nu știu de ce a durat 4 luni de zile să îmi aducă ceea ce eu am plătit. Doamna ce răspundea apelurilor și-a cerut scuze în numele magazinului, dar eu am rămas dezamăgită și cu siguranță nu voi mai cumpăra de la ei”, adaugă Elena Sandu.
Un magazin de tot. c… ul, Si eu am asteptat o canapea 3 luni… era sa ma prinda Crăciunul fara ea.. + aberatia de a plăti transportul, desi toate reclamele sunt.. transport gratuit
Ar trebui niste controale serioase aici. Eu am comandat o masa, care dupa 7 zile s-a exfoliat de ziceam ca am sters-o cu smirghel. Banii inapoi nu au vrut sa imi dea, am comandat alta masa la schimb care a venit lovita. Solicitand banii inapoi au inceput sa invoce „contracte semnate de mine” care existau doar in capul lor, dupa cearta si telefoane timp de 30 minute am reusit sa imi recuperez banii. Probabil incercau sa redacteze vreun contrac in tot acest timp….Nu mai zic ca managera mi-a specificat ca suma asta „mica o vreau inapoi”….