Site-ul Primăriei Iași va fi actualizat de o firmă de Sibiu. Contractul a fost semnat pentru aproape 10.000 de euro, în condițiile în care instituția ar fi plătit triplu. Societatea câștigătoare are vânzări anuale de aproape 65 de milioane de lei
Primăria Iași a finalizat licitația pentru actualizarea site-ului instituției. Recent a fost semnat contractul, după ce a fost finalizată licitația, pentru furnizarea serviciilor. Cea mai bună ofertă aparține societății Sobis Solutions SRL, din Sibiu. Valoarea finală a contractului este de 52.480 lei fără TVA, aproape 10.000 de euro. Asta, în condițiile în care autoritatea contractantă a stabilit o prevedere bugetară de 170.000 de lei fără TVA, aproape 35.000 de euro. Conform ultimelor date financiare, societatea a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 65,1 milioane de lei, profit de 9,6 milioane de lei, datorii de 9,8 milioane de lei, cu un număr de 183 angajați. Reprezentanții societății Sobis Solutions au explicat cum s-a ajuns la prețul final.
”S-a ajuns la acest preț în baza documentației. Nu este o ofertă subevaluată. În caietul de sarcini era stipulat că se poate lucra cu licențele existente sau cu licențe noi. S-a văzut diferența și în preț pentru că am ales varianta cu licențele existente. Mi mi se pare că au procedat foarte bine”, a declarat Eugen Crețu, reprezentant al societății din Sibiu.
Nu în ultimul rând, Primăria Iași a demarat alte licitații, care vizează reabilitarea infrastructurii rutiere.
O firmă din Sibiu reface site-ul Primăriei Iași după ce a fost reluată licitația
Contractul a fost semnat după ce lictația a fost anulată. La prima procedură s-au prezentat 4 societăți, dar ofertele nu au fost validate. În consecință, procedura a fost reluată.
”Se vor respecta toate recomandările de realizare ale unui website impuse de motoarele de căutare și se va realiza o bună optimizare, astfel încât să apară cât mai bine cotat în rezultatele pe care acestea le dau interogărilor specifice. Optimizarea timpului de încărcare a website-ului, asigurarea unui timp de răspuns de maximum 3 secunde în condiții optime. Numărul mediu de utilizatori concurenți suportați să fie de 1.000”, se arată în caietul de sarcini.
Comisia de evaluare a Primăriei Iași a alocat 400.000 de euro și pentru arhivarea documentelor.
Primăria Iași a alocat fonduri pentru construirea unui portal
Totodată, Primăria Iași a demarat licitația pentru înființarea unui portal de servicii publice. Valoarea estimată a contractului este de 250.168 de lei fără TVA, aproape 50.000 de euro. Garanția produsului trebuie să fie de 24 de luni. La sesiunea de depunere a ofertelor au participat două societăți: Sobis Solutions SRL (Sibiu) și Digitaz Online Public Services SRL (București). Ofertele au intrat în etapa de evaluare. Mai precis, cererile pentru eliberarea autorizațiilor de construire se vor depune online, eliberarea acestora urmând să se realizeze în aceeași manieră pentru autorizarea activității de transport, autorizarea activității de comerț, depunerea cererilor ANL, depunerea cererilor de închiriere etc. Conform autorității contractante, portalul trebuie implementat în 3 luni de la semnarea contractului.
”Soluția informatică implementată prin proiect (portalul de servicii către cetățeni) va acoperi funcționalitățile oferite în mod normal de o activitate la ghișeu, de exemplu: informare/ asistență, formulare, primire solicitări și eliberare documente cu o valoare juridică”, sunt condițiile cerute de autoritatea contractantă.
O firmă din Sibiu reface site-ul Primăriei Iași după aproape 2 luni de la organizarea licitației.