ApaVital a lansat licitația pentru întreținerea imprimantelor din instituție. La procedură a depus ofertă o singură firmă, din București. Contractul va avea o durată de 3 ani după ce comisia de evaluare va valida oferta
Compania de apă-canal a județului Iași a lansat o nouă serie de achiziții. Recent, ApaVital a demarat licitația pentru furnizarea serviciilor întreținere a echipamentelor de printare, scanare și copiere a documentelor aflate în circuitul instituției. La procedură s-a prezentat o singură societate: Alliant Business Solutions SRL, din București. Valoarea estimată a contractului este de 3.770.565 lei, fără TVA, aproape 750.000 euro. Societatea este controlată de Maria Chiper. În 2020, cifra de afaceri a firmei este de 40,6 milioane lei, profit de 1,5 milioane lei, datorii de 10,8 milioane lei, cu un număr de 29 angajați.
„În acest moment, ApaVital SA utilizează în activitatea zilnică un sistem informatic ce include mai multe aplicați software. Din acest sistem informatic, zilnic se realizează rapoarte, adrese, facturi, anexe la facturi și alte documente ce necesită a fi tipărite, scanate sau transmise prin fax. Toate aceste operațiuni se realizează utilizând echipamente de printare, copiere, fax ce necesită atât consumabile, cât și servicii de reparare, piese de schimb și colectarea consumabilelor folosite. Prin achiziția serviciilor de prestare de service total se va asigura buna desfășurare a activităților zilnice”, se arată în caietul de sarcini.
În trecut, ApaVital a organizat licitații privind furnizarea mai multor loturi de piese de schimb pentru parcul auto din dotare.
O firmă din București vrea contractul de la ApaVital desfășurat pe o perioadă de 3 ani
Conform caietului de sarcini, contractul cu compania de apă-canal va avea o durată de 36 luni.
„La preluarea echipamentelor în service, prestatorul va efectua revizii generale, pentru fiecare echipament. Reviziile generale vor consta în mentenanța la partea mecanică, electrică, electronică, la software-ul echipamentelor și aplicarea de măsuri preventive pentru depistarea defectelor. Prestatorul va interveni pentru diagnosticarea și remedierea defecțiunilor accidentale pentru problemele mecanice, etc. Timpul de intervenție la punctele de lucru pentru sesizările de defect va fi de maximum 16 ore lucrătoare de la înregistrarea sesizării”, se mai arată în documentația procedurii.
În administrarea ApaVital sunt declarate 180 de echipamente, la care se adaugă 82 ce vor fi puse la dispoziție de firma cu care se va încheia contractul. Anual sunt estimate 1.270.500 imprimări monocolor și 1.479.000 imprimări color pentru echipamentele tip A4, iar la echipamentele tip A3 necesarul este de 3.750.000 imprimări monocrom și 880.000 imprimări color. În 2021, o firmă din Iași a lucrat cu ApaVital pentru reabilitarea drumurilor afectate de lucrări.
Apavital a alocat o sumă importantă pentru aparate de sudură
Totodată, ApaVital SA a organizat altă procedură privind furnizarea mai multor loturi de aparate de sudură și accesorii, pentru extinderea branșamentelor existente. Valoarea estimată a contractului este de 572.500 lei, fără TVA, aproape 100.000 de euro. Conform necesarului, vor fi achiziționate 8 aparate de sudură prin electrofuziune pentru conducte PEHD și aparat de sudură cap la cap – 8 bucăți.
Contractul trebuie onorat în termen de 6 luni. Echipamentele vor fi folosite pentru branșările anunțate pentru perioada următoare. O firmă din București vrea contractul de la ApaVital pentru întreținerea imprimantelor în cadrul programului anual de achiziții.