Prima pagină » Local » O doctoriță din Iași a fost păcălită la magazinul Lensa! Dureri incredibile de cap după ce a purtat ochelarii de pe raft. Firma face 5 milioane de euro într-un an
O doctoriță din Iași a fost păcălită la magazinul Lensa! Dureri incredibile de cap după ce a purtat ochelarii de pe raft. Firma face 5 milioane de euro într-un an

O doctoriță din Iași a fost păcălită la magazinul Lensa! Dureri incredibile de cap după ce a purtat ochelarii de pe raft. Firma face 5 milioane de euro într-un an

10 nov. 2020, 02:02,
Ciprian Boaru în Local

La showroom-ul Lensa din Iași a izbucnit un conflict după ce reprezentanții firmei au refuzat să returneze banii unei cliente. Medicul Cristina V. a cumpărat o pereche nouă de ochelari, dar ochii nu suportau noile lentile. A cerut returnarea banilor, dar a fost refuzată. Reprezentanții Lensa au transmis cotidianului BZI un punct de vedere oficial

Scandal la magazinul de ochelari Lensa, din Iași. La începutul anului 2020, firma cu sediul central în București a deschis un showroom pe strada Sf. Lazăr. O doctoriță din Iași a apelat la serviciile firmei și a comandat o pereche de ochelari de vedere. A achitat suma de 1.500 de lei și a sperat că va vedea normal în condițiile în care suferă de miopie. Însă, lentilele nu s-au potrivit. Acum, reprezentanții magazinului refuză să returneze suma achitată.

„Pe data de 27.08.2020 am fost la Lensa.ro Iași la o consultație. Ulterior, am comandat o pereche de ochelari. Am încercat să-i port zilnic, însă nu am reușit mai mult de o oră pe zi din cauza cefaleei puternice și a stărilor de amețeală. Am miopie, minus 11,5 și sunt purtătoare de ochelari de 17 ani, iar de 8 port și lentile de contact, știu foarte bine de perioada de acomodare, însă nu este cazul și în această situație. Timp de 3 săptămâni am încercat să mă acomodez cu ochelarii, însă nu am reușit. M-am întors la Lensa Iași să îi returnez pe perioada garanției. Doamnele de acolo mi-au spus că nu se poate face nimic fără o evaluare ulterioară ce trebuie programată on-line. Am revenit pentru consult, care nu s-a efectuat”, a precizat Cristina V.

Clienta a reclamat personalul nepoliticos de la magazinul Lensa

Doctorița s-a arătat nemulțumită și de modul în care personalul magazinului tratează clienții.

„Doar am fost întrebată ce s-a întâmplat și m-a dirijat către casa de marcat la superioara care a fost deranjată de răspunsul primit din partea mea. Într-un final, după mai multe discuții în zadar, am lăsat ochelarii respectivi, toate documentele ce le aveam primite de la consultația inițială pentru a fi trimise la București. Problema nu este cum au fost făcute lentilele, ci modul cum a fost efectuată consultația și că efectiv nu am ce face dacă ochii mei nu sunt compatibili cu acele lentile. În momentul în care am achiziționat ochelarii nu am semnat un contract și nici nu mi s-a înmânat un document referitor la garanție. Mi s-a comunicat verbal faptul că am garanție 6 luni”, a precizat medicul Cristina V., angajat la Spitalul de Boli Infecțioase din Iași.

Oficialii de la Lensa au transmis propria versiune a conflictului

Reporterii BZI i-au contactat pe reprezentanții Lensa, care au transmis un punct de vedere până la închiderea ediției.

„În urma investigațiilor făcute în cabinetul Lensa, clientei i s-au stabilit dioptriile, de comun acord, după care a fost plasată comanda. Comanda conține lentile de cea mai bună calitate de la producătorul Essilor și s-a mers pe indicele optim de subțiere pentru dioptriile de -11,50 (indicele de 1.74). La câteva zile după ridicarea comenzii din showroom-ul Iași clienta a revenit să spună că nu se poate acomoda cu dioptriile de pe ochelari. Clienta este purtătoare de lentile de contact și a dorit să apeleze la folosirea ochelarilor de vedere câteva ore seara.

I s-a adus la cunoștință că percepția cu lentilele de contact este diferită de purtarea ochelarilor de vedere, iar folosirea celor din urmă câteva ore (1-2 ore) nu este suficientă pentru acomodare (…) Așteptarea ei a fost să aibă același confort, atât în purtarea LC (lentile de contact- n.r.) cât și a ochelarilor de vedere, cu specificația că dioptriile de pe ochelarii de vedere sunt -11.50, iar pe LC are -11.00. Lentilele de contact fiind direct lipite pe ochi, nu au aberații periferice și nu distorsionează imaginea, pe când la ochelarii de vedere apar zonele de aberații ( zone în care imaginea este mai neclară), deci confortul este diferit”, a precizat Mădălina Iftinoiu, director vânzări Lensa.

Punctul de lucru de la Iași a însemnat o investiție de 50.000 de euro

Lensa funcționează în România prin intermediul societății Tensa Art Design SRL, înființată în anul 2009. Afacerea este deținută de doi asociați: Daniel Crăciun (are și calitatea de administrator) și Adrian Florin Niță. Showroom-ul de la Iași are o suprafață de 137 metri pătrați, iar investițiile au ajuns la 50.000 euro. Conform ultimelor date financiare, în 2019 societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 26,7 milioane lei, aproape 5 milioane euro, profit de 1,2 milioane lei, dar și datorii de 6,3 milioane lei. În firmă este raportat un număr de 61 de angajați. A fost cel mai bun an al societății, de la înființare. Lensa este prezentă în Constanța, Craiova, Timișoara, București, Cluj și Iași. Reclamația medicului ieșean va fi analizată de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorului (CRPC) Nord-Est Iași.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *