O companie IT recunoscută la nivel internațional va furniza un program pentru planificarea angajaților de la CTP Iași. Societatea din Iași a cheltuit 250.000 de euro pentru această investiție
CTP Iași a anunțat o nouă licitație și vrea să digitalizeze modul în care orele de muncă sunt alocate personalului. Astfel, cu acest program, calculatorul va aloca automat turele și schimburile pentru a respecta legislația. Singura firmă care s-a înscris la licitație este High Tech Systems & Software (HTSS) SRL din București.
O companie mare va furniza programul de planificare de la CTP Iași.
HTSS a fost înființată în anul 2012, la București, fiind o investiție a unor afaceriști străini. Compania este recunoscută la nivel internațional pentru furnizarea de programe software pentru diverse companii. CTP Iași vrea să digitalizeze și programarea angajaților pentru o mai bună desfășurare a turelor și pentru gestionarea angajaților. Licitația a fost organizată pe 2 decembrie 2024, iar valoarea totală a contractului este de 1.250.000 de lei, fără TVA. În momentul de față, CTP Iași analizează oferta celor de la HTSS, și la finalul lunii ianuarie 2025 va fi stabilit dacă contractul este semnat.
„SCTP vizează achiziția de licență software și servicii de dezvoltare în vederea implementării unei platforme de planificare personal. Beneficiile aduse de achiziționarea de licențe pentru o platformă de planificare automată a turelor de personal sunt următoarele: 1. Planificare automată a personalului, respectând zilele libere conform regulilor legislative, concediile de odihnă și cele medicale; 2. Planificare graduală la nivel de angajat – pe aplicația mobilă, angajatul vede turele de lucru pentru toată luna curentă; 3. Planificarea generată automat pe baza unui algoritm care optimizează turele de lucru; 4. Comunicare rapidă între angajat și manager prin intermediul platformei mobile”, este scris în caietul de sarcini.
Angajații vor verifica totul pe telefon
Angajații vor primi actualizat programul pe telefon, pentru intervalul de timp selectat de către angajator. În prezent, planificările se fac manual de către șefii de coloană din depou. Astfel, ar trebui să fie asigurat un sistem de ture echitabil, fără a exista controverse între angajați. Recent, CTP Iași a demarat o licitație și pentru polițe RCA pentru asigurarea călătorilor. Mulți dintre angajați se plâng de faptul că ar fi nevoie și de piese noi pentru repararea mijloacelor de transport ale companiei.
„Planificarea mijloacelor de transport pe trasee se face manual de către șefii de coloane, după ce au realizat planificarea echipajelor pe vehicule, în funcție de programul ieșirilor la stradă pentru fiecare traseu. Programul este întreținut de dispeceri și conține informații despre trasee, orele de ieșire și intrare la depou, orele estimative ale schimburilor de tură și ale ranforsărilor. Implementarea unei aplicații automate de planificare a personalului în cadrul CTP Iași este prevăzută să aducă multiple beneficii entității contractante, asigurând o gestionare eficientă și conformă a resurselor umane. Aplicația va asigura o distribuție echitabilă a turelor între angajați, ținând cont de nevoile de concediu și de respectarea legislației muncii”, este specificat în documentație.
Compania IT care furnizează programul pentru planificare lucrează cu zeci de firme importante la nivel mondial.
Bravo ! O tara de prosti!