Prima pagină » Titlurile zilei » O avocată din Iași a fost păcălită în magazinul ”Jysk” din Tudor Vladimirescu! Laurenția Chifu: ”Este o golănie” – FOTO/UPDATE

O avocată din Iași a fost păcălită în magazinul ”Jysk” din Tudor Vladimirescu! Laurenția Chifu: ”Este o golănie” – FOTO/UPDATE

04 mart. 2022, 02:00,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

Laurenția Chifu, de profesie avocat, a avut o surpriză neplăcută după ce a cumpărat o saltea de la magazinul ”Jysk” din zona Tudor Vladimirescu. A returnat produsul, dar a fost penalizată, iar restul banilor au ajuns pe un card ce nu poate fi folosit

Probleme pentru compania ”Jysk” România, după ce a fost reclamată de o avocată din Iași. Pe data de 6 februarie 2022, Laurenția Chifu s-a deplasat la magazinul ”Jysk” din Tudor Vladimirescu, Municipiul Iași. Avocata se consideră un client fidel al magazinului, în ultimii ani înregistrând cumpărături cu o valoare ce a depășit pragul de 2.000 de euro. De data asta, clienta a vrut să achiziționeze o saltea superioară de pat, care a costat 500 de lei.

”Când am fost la magazin, am cumpărat o pernă ergonomică și o saltea superioară. Aveam nevoie să fie tare, pentru că am probleme cu coloana. Când am ajuns acasă, am desfăcut-o și mi-am dat seama că suprafața era moale. Eu nu am putut să probez în magazin, era multă lume și nici nu mi-a spus cineva cum să procedez. M-am hotărât să duc produs înapoi în magazin. Am păstrat ambalajul original, dar nu l-am vidat. Perna am păstrat-o pentru că eram mulțumită de produs”, a explicat avocata Laurenția Chifu.

Și compania Telekom a fost reclamată de clienți.

Avocata din Iași a returnat produsul în magazinul ”Jysk”

Când a ajuns cu salteaua la magazinul ”Jysk”, avocata Laurenția Chifu a avut parte de o surpriză neplăcută.

”Când am vrut să returnez produsul, mi s-a comunicat că îmi vor reține 25 la sută din suma achitată, pentru că nu am adus produsul în ambalajul vidat. Apoi, că restul banilor vor fi virați pe un card. Dar acel card e tot de la «Jysk», cu care pot cumpăra produse de la ei timp de 5 ani. Aceste reguli nu erau afișate în magazin, politica lor s-a schimbat începând cu luna ianuarie. Nicăieri în Europa nu vezi așa ceva. Returnezi produsul și primești banii înapoi. Mai este și o chestiune de discriminare. Clienții care comandă online și fac retur, primesc banii, iar clienții care cumpără direct din magazin au alte condiții. Aici este o chestiune de principiu, nu de bani. Lângă casa de marcat din magazin erau multe produse returnate. În principiu, este o golănie. Este o îmbogățire fără justă cauză. Eu sunt clienta magazinului de ani buni, am cumpărat de cel puțin 2.000 de euro. Ei aveau pe site politica de returnare, dar nu toată lumea are acces”, a mai spus clienta magazinului.

Probleme au fost identificate și la simigeria ”Petru” din Iași.

Magazinul ”Jysk” din Iași a fost avertizat de comisarii de la Protecția Consumatorilor

Supărată din cauza tratamentului primit la magazinului ”Jysk”, Laurenția Chifu a apelat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Iași. Comisarii au aplicat un avertisment.

”La data și ora controlului, comisarii CJPC Iași nu au regăsit în magazin, la loc vizibil, politica de retur privind campania «Retur pe perioadă nelimitată», conform prevederilor legale în vigoare OG 21/1992. În cazul în care răspunsul vă nemulțumește, vă recomandăm să vă adresați și instanțelor de judecată competente”, se arată în răspunsul CJPC primit de reclamantă.

Jysk România SRL, înființată în 2007, administrează zeci de magazine în toată țara. Conform ultimelor date financiare, firma deținută de lanțul danez de retail Jysk Holding AS, în 2020, a înregistrat o cifră de afaceri de 675,6 milioane de lei, adică 135 de milioane de euro, profit de 73,3 milioane de lei, cu un număr de 801 angajați. Contactați telefonic, reprezentanții ”Jysk” România au precizat că a fost respectată politica de returnare.

”Asta este politica noastră, nu este din ianuarie. Voi transmite la Iași să vă contacteze”, a spus un reprezentant ”Jysk”.

Până la închiderea ediției nu a fost transmis un punct de vedere detaliat. Avocata din Iași care a reclamat magazinul ”Jysk” este dispusă să ajungă la proces.

 Drept la replică

Politica de retur a produselor achiziționate de compania JYSK este în conformitate cu legislația în vigoare din România. În plus față de cerințele legale, JYSK România oferă clienților săi BENEFICII SUPLIMENTARE atunci când aceștia doresc sa returneze produsele achiziționate. Aceste beneficii sunt oferite tuturor clienților, în plus față de legile în vigoare și în condițiile stipulate în regulamentul JYSK, disponibil pe site-ul companiei – https://jysk.ro/regulament-campanie-retur-fara-limita-de-timp – si in magazine. În magazin sunt afișate pe scurt informații despre politica de retur, astfel încât acestea să fie vizibile pentru toți cei care achiziționează produse JYSK, în format fizic la casele de marcat. Clienții au posibilitatea, de asemenea, să ceară informații suplimentare de la personalul magazinului.

 

Clienții au posibilitatea și sunt încurajați să testeze saltele și saltelele superioare în magazin, astfel încât să ia o decizie de achiziție bine informată, conform nevoilor lor. Chiar dacă saltele pot fi testate în magazin, JYSK oferă clienților ca beneficiu posibilitatea de a returna produsele achiziționate pe o perioadă nelimitată. Conform punctul 7,4 din regulamentului de retur – Retur pe perioadă nelimitată – se va returna parțial 75% din valoarea produsului plătita de către client dacă: Salteaua a fost desigilata. Conform punctului 3.4 din regulamentul campaniei Retur pe perioada nelimitată, restituirea contravalorii produselor returnate se face pe un card cadou JYSK. Valoarea returnată poate diferi in funcție de starea produsului ce face obiectul returului, in condițiile prevăzute la art. 7.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`