Serviciile oferite de atelierul Redecor au trezit nemulțumirea unei cliente din Iași. Era nemulțumită de recondiționarea scaunelor, dar și de faptul că nu a primit factură. Patroana atelierului din Tătărași a explicat că nu poate mulțumi toți clienții care-i deschid ușa
O ieșeancă acuză serviciile furnizate de un atelier de recondiționări. Aceasta susține că a apelat la serviciile Redecor, dar în final nu a fost mulțumită. Clienta consideră că atelierul este clandestin și că nu respectă legile în vigoare. Întâlnirea cu reprezentantul atelierului s-a petrecut într-o parcare din zona Tudor Vladimirescu.
„În data de 18.11.2020, m-am întâlnit într-o parcare de pe bd. T. Vladimirescu din Iași cu persoana care-și face reclamă pe pagina de Facebook ReDecor. Am contactat-o la numărul de telefon afișat pe pagină. Am apelat la ei întrucât aveam de recondiționat niște scaune de bucătărie. Doamna respectivă a venit fără niciun act, fără niciun contract de prestări servicii, deci nu pot da detalii legate de identitatea dumneaei. Am agreat verbal cum trebuie recondiționate scaunele (culoare, huse detașabile), precum și termenul de livrare de o săptămână. Tot atunci, doamna a solicitat și suma de 300 de lei, reprezentând avans pentru lucrările de recondiționare. I-am achitat suma respectivă, nefiindu-mi eliberat niciun document fiscal. Termenul de execuție s-a prelungit nejustificat de mult”, a declarat Iulia L.
Clienta este nemulțumită de abordarea patroanei de atelier
Până la urmă, produsele au fost returnate, dar clienta era în continuare nemulțumită.
„Scaunele mi-au fost returnate pe data de 22.12.2020, nefiind conforme cu ceea ce agreasem verbal la început. Tot în data respectivă i-am mai achitat și restul de plată, în valoare de 150 de lei, la fel, nefiindu-mi eliberat niciun document fiscal, impunându-mi-se condiția de plată prin transfer bancar dacă vreau factură, doamna scriindu-mi că nu are casă de marcat. Nu consider că acest atelier de recondiționare își desfășoară activitatea conform legii, măcar un contract de prestări servicii în care să apară datele lor de identificare, precum și serviciile care urmează să fie prestate, împreună cu termenul de execuție, ar trebui să fie prezentat clienților pentru a preîntâmpina ca și alte persoane să pățească ceea ce mi s-a întâmplat mie”, a mai spus ieșeanca.
Patroana atelierului spune că nu are cum să mulțumească toți clienții
Contactată telefonic, Magda Ungureanu, patroana atelierului, explică că o dată pe an tot apare un client nemulțumit.
„Momentan lucrez pe persoană fizică autorizată. Deocamdată lucrăm într-un spațiu amenajat într-un garaj, în Tătărași. Știu cazul doamnei, voia niște huse, dar cea mai bună soluție era să facem tapițerie. Fiind o perioadă aglomerată, probabil nici nu i-am dat toate detaliile. I-am spus să transfere banii ca să-i dau factura. Dintr-o sută de clienți, tot găsești unul nemulțumit. Am un client pe an care este nemulțumit. Până la urmă sunt niște scaune, se poate rezolva, nu este vorba despre sănătatea unui om. Poate dacă am explica clienților că suntem doar două persoane, lumea ar înțelege. Noi lucrăm și la clienți acasă”, a precizat Magda Ungureanu.
Afacerea a fost extinsă recent, în sensul că a fost înființată o societate comercială cu denumirea Redecor Atelier SRL, cu sediul social pe strada Vasile Lupu, nr.78A.