Prima pagină » National » Nou incident feroviar. Un tren privat de călători a rupt un pantograf şi o linie de contact
Nou incident feroviar. Un tren privat de călători a rupt un pantograf şi o linie de contact

Nou incident feroviar. Un tren privat de călători a rupt un pantograf şi o linie de contact

25 ian. 2024, 11:20,
în National

Circulaţia trenurilor este întreruptă pe ruta Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţânţăreni, în judeţele Dolj şi Gorj, după ce un tren privat de călători a rupt pantograful şi linia de contact la ieşire din staţia Filiaşi.

Două trenuri de călători care circulă între Bucureşti Nord – Curtici şi Arad – Bucureşti Nord vor ajunge la destinaţie cu întârzieri între 130 şi 150 de minute, potrivit CFR SA.

Întârzieri pe calea ferată

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat, joi dimineaţă, 24 ianuarie, că în cursul nopţii de miercuri spre joi circulaţia trenurilor pe relaţia Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţânţăreni a fost închisă temporar din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători care aparţine operatorului Astra Trans Carpatic, scrie News.ro.

„Trenul privat de călători a rupt pantograful şi linia de contact la ieşire din staţia Filiaşi, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relaţia Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţăndărei. Menţionăm faptul că personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopţii cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere şi repunere sub tensiune a firului de contact doar între staţiile Filiaşi şi Ţânţăreni. La această oră se circulă cu tracţiune Diesel, pusă la dispoziţie de operatorul naţional doar pe intervalul Filiaşi – Ţânţăreni”, a arătat sursa citată.

În intervalul orar necesar remedierii deranjamentului pentru repunere sub tensiune, două trenuri de călători au fost oprite temporar, pentru a se asigura front de lucru cu drezina pantograf. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Curtici, va ajuge la destinaţie cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relaţia Arad – Bucureşti Nord, va ajunge destinaţie cu o întârziere de 130 de minute.

Potrivit sursei citate, până la finalizarea intervenţiilor şi repunerea sub tensiune a liniei de contact şi pe ultima secţiune CF, Filiaşi – Ţânţăreni, trenurile Regio care vor tranzita această porţiune vor fi tractate cu locomotovă Diesel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`