Prima pagină » National » Nicușor Dan, primarul Bucureștiului, scădere mare în sondaje! Bucureștenii sunt nemulțumiți de prestația acestuia

Nicușor Dan, primarul Bucureștiului, scădere mare în sondaje! Bucureștenii sunt nemulțumiți de prestația acestuia

31 mai 2021, 11:33,
în National

Un sondaj CURS realizat în perioada 19 – 27 mai arată că primarul general Capitalei, Nicușor Dan, se confruntă cu nemulțumirea a aproape 60% din bucureșteni față de activitatea sa la Primărie.

Sondajul CURS, realizat în luna mai și citat de Antena3, spune că bucureștenii sunt mai degrabă nemulțumiți atât de primarul general Nicușor Dan, cât și de primarii de sector.

Întrebați ce cred în general despre activitatea primarului general, bucureștenii răspund astfel:

59% – proastă şi foarte proastă
35% – bună şi foarte bună
6% – NS/NR

Despre activitatea primarului de sector, oamenii au, în majoritate, tot o părere proastă și foarte proastă:
55% – proastă şi foarte proastă
41% – bună şi foarte bună
4% – NS/NR
În ceea ce privește problemele Bucureștiului care trebuie rezolvate cu prioritate, lucrurile arată astfel:

Traficul 34%
Poluare 29%
Colectarea gunoiului 21%
Încălzirea 21%
Pandemia/vaccinarea/protecţia cetăţenilor 19%
Curatenia 15%
Drumurile principale 14%
Problema parcarilor 13%
Spaţiile verzi, parcuri 11%
Drumurile secundare 8%
Ordinea publică/siguranţă 6%
Pieţele 5%
Diverse probleme sociale 1%
Altele 1%
NS/NR 1%

Ce mai cred oamenii care au participat la sondajul CURS:

64% cred că lucrurile merg într-o direcție greșită în București
71% spun că au observat o creștere a prețurilor
74% apreciează ca fiind proastă activitatea primăriei generale/de sector în privința dezinsecției (eliminarea țânțarilor, căpușelor)

Informații despre metodologia sondajului CURS:
Univers de eșantionare: populaţia adultă rezidentă în București, în vârstă 18 ani şi peste
Volumul eşantionului: 1089 respondenţi, votanţi în vârstă de 18 ani şi peste

Tipul eșantionului: probabilist, multistadial, stratificat.
Marja maximă de eroare: +/-2.9% la un nivel de încredere de 95%.

Metoda de culegere a datelor: metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing).
Validarea eșantionului: pe baza celor mai recente date INS.

Datele sunt neponderate.

Perioada de realizare a sondajului: 19 – 27 mai, 2021.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`