Filmul Babygirl, acum disponibil pe platformele digitale, începe cu o scenă care pare desprinsă din tiparul clasic al plăcerii feminine pe marele ecran: Nicole Kidman, senzuală și perfect stilizată, se unduiește deasupra lui Antonio Banderas, interpretând un orgasm ca la carte. Gemete ușor răsuflate, mișcări grațioase, cap aruncat pe spate – totul pare desprins dintr-un scenariu hollywoodian obișnuit.
Dar adevărul iese la iveală curând: totul a fost o minciună.
O scenă care demască „orgasmele de film”
După momentul intens simulat, personajul lui Kidman, Romy, pleacă în altă cameră și consumă singură un adevărat moment de plăcere. Această revelație transformă scena inițială într-un comentariu subtil, dar puternic asupra modului în care plăcerea feminină este adesea pusă în slujba privirii masculine în cinema.
Însă filmul nu se oprește aici. Mai târziu, Romy ajunge într-o cameră de hotel alături de Harris Dickinson, un stagiar tânăr, atras de jocurile de dominație și supunere.
Aici, regizoarea Halina Reijn schimbă complet registrul: nu există nuditate, doar prim-planuri intense pe chipul lui Kidman, care trece de la șoc la durere și, în cele din urmă, la abandon total.
Departe de scenele romantizate cu lumini calde și suspine elegante, momentul autentic al lui Romy este brutal, transpirat și lipsit de artificii. Într-un punct culminant intens, ea țipă fără rețineri, departe de delicatețea falsă a orgasmului prefăcut din prima scenă.
Acest contrast devine o declarație cinematografică puternică: plăcerea feminină nu este mereu estetică, nu este mereu controlată – uneori este sălbatică, haotică și profund umană.
Prin această juxtapunere, Babygirl nu doar demască standardele artificiale impuse de Hollywood, dar redefinește felul în care sexualitatea femeilor este portretizată pe ecran. Kidman, într-o interpretare curajoasă, trece de la actrița perfectă într-un decor calculat, la o femeie care trăiește, cu adevărat, momentul.
Nicole Kidman, copleșită de senzații în noul film erotic „Babygirl”
Actrița de 57 de ani, premiată cu Oscar, a mărturisit că scenele intime cu Dickinson și Antonio Banderas, care joacă rolul soțului ei, au devenit copleșitoare la un moment dat.
„Au fost momente în care mi-am spus: ‘Nu mai vreau să am orgasm’, a declarat Kidman pentru The Sun.
Deși și-a dorit să se provoace pe sine cu acest proiect, a recunoscut că unele momente au fost greu de suportat.
Kidman a menționat că uneori spunea „nu te apropia de mine” sau „urăsc să fac asta” în timpul filmărilor, adăugând chiar:
„Nu-mi pasă dacă nu mai sunt atinsă niciodată!”.
Harris Dickinson a confirmat că, în momentele dificile, cerea echipei și colegilor de platou să îi acorde un moment de respiro.
Trailerul filmului sugerează o tensiune sexuală intensă, iar Kidman a mărturisit că această intensitate a fost constantă pe parcursul producției, ducând la o epuizare emoțională.
Acesta nu este primul rol îndrăzneț al actriței; în trecut, ea a jucat în scene provocatoare în filme precum „Eyes Wide Shut” (1999) și „Moulin Rouge!” (2001).