Prima pagină » Actualitate » Nepăsarea atinge apogeul într-un spital din Iași! Un bărbat a sunat de 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație, fără niciun rezultat: „De la ora 12:00, până la ora 16:00 am sunat întruna” – EXCLUSIV/FOTO

Nepăsarea atinge apogeul într-un spital din Iași! Un bărbat a sunat de 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație, fără niciun rezultat: „De la ora 12:00, până la ora 16:00 am sunat întruna” – EXCLUSIV/FOTO

29 aug. 2024, 02:00,
Codruța ȘOROAGĂ în Actualitate

Nepăsarea atinge apogeul într-un spital din Iași, unde un bărbat a fost nevoit să sune de 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație. Femeia are probleme la unul din membrele inferioare și avea nevoie să fie văzută de un medic din cadrul Secției Clinice Reumatologie II de la Spitalului Clinic de Recuperare Iași.

Nepăsare crasă într-un spital din Iași! Un bărbat a sunat 4 ore, în continuu, pentru o programare

Costel Antoci, soțul unei paciente care avea nevoie de o programare la Spitalul Clinic de Recuperare Iași, a sunat marți, 27 august 2024, timp de patru ore, la numerele de contact prezente pe site-ul unității medicale. În ciuda celor 80 de apeluri, bărbatul nu a reușit să intre în contact cu un angajat al spitalului. „Voiam să semnalez o problemă, nu e normal! Eu plătesc dări la stat și dau destul de mult, și eu, și soția. Am mers la Spitalul de Recuperare, nu ne-a băgat nimeni în seamă, de la registratură mi-au dat un număr de telefon. Am sunat, cred că soția, de vreo 20 de ori, iar eu, de vreo 60 de ori, nu răspunde nimeni. Am sunat la toate numerele alea (n.r. telefoanele de contact puse la dispoziția pacienților pe site-ul Spitalului de Recuperare) și nu răspunde nimeni. Nu e normal așa ceva. Soția are o problemă la un picior, are nevoie de o consultație. De la ora 12:00 până la ora 16:00 am sunat întruna, de pe două telefoane, am stat patru ore pe telefon. Am sunat pe toate numerele, dar nu mi-a răspuns nimeni. Cele de la registratură nu au vrut să ne ajute, nu ne-a băgat nimeni în seamă. La un moment dat, dacă mă credeți, dacă tot mi-au dat numărul de mobil, am trimis un mesaj: «Bună ziua, sunt doctor, de ce nu răspundeți la telefon?». Am zis că poate mă bagă în seamă, că e un nume în Iașul ăsta. Nici atunci nu mi s-a răspuns. Sunați și dumneavoastră, dar o să vă ia trei-patru zile să vă răspundă cineva”, a declarat Costel Antoci.

Managerul spitalului nu vrut să comenteze situația: „Sunt în concediu”

Reporterii BZI au apelat și ei la cele 10 numere aferente secțiilor clinice ale unității medicale, însă fără niciun rezultat, deoarece nu li s-a răspuns la telefon. De asemenea, reporterii BZI s-au deplasat miercuri, 28 august 2024, la Spitalul Clinic de Recuperare Iași pentru a discuta cu managerul despre situația expusă de Costel Antoci. Acesta se afla însă în concediu. După aceasta, ec. Carmen Cumpăt, managerul Spitalului Clinic de Recuperare Iași, a fost contactată și telefonic, însă nu a dorit să ofere explicații legat de subiect: „Mi s-a spus, știu situația, dar eu sunt în concediu, o să vă rog să discutați cu cine îmi ține locul”, a declarat ec. Carmen Cumpăt, managerul Spitalului Clinic de Recuperare Iași. Când a fost întrebată cine este persoana care îi ține locul, ec. Carmen Cumpăt a încheiat apelul. Acest lucru dovedește că pe managerul de la Spitalul Clinic de Recuperare Iași nu-l interesează că pacienții se plâng de nepăsarea de care dau dovadă angajații.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *