Prima pagină » Cancan » Motivul pentru care Vulpița a ajuns atât de celebră

Motivul pentru care Vulpița a ajuns atât de celebră

31 iul. 2020, 07:18,
în Cancan

Veronica Stegaru, alias Vulpița, este una din vedetele ah-hoc create de publicul din România. Deși este contestată de sute de mii de persoane, alte câteva milioane o urmăresc fară încetare, la TV sau online. De ce a ajuns atât de populară? A știut Acces Direct că acest pariu va funcționa? Răspunsurile la aceste întrebări și altele mai jos.

Vulpița, mai populară ca vedetele autohtone

Veronica Stegaru, poreclită de telespectatorii și realizatorii Acces Direct Vulpița, a devenit un personaj foarte urmărit. Prima dată, telespectatorii au fost fascinați de poveste, o fată normală, apare la televizor să își spună povestea tristă: mai mulți bărbați ar fi agresat-o.

Este foarte posibil ca Acces Direct să fi știut de la început că acest lucru nu s-a întâmplat, dacă luăm în calcul modul în care relatau interviurile de documentare și să fi mizat pe câteva ediții, în care să facă puțin spectacol.

De la început Vulpița și Viorel au prins la public. Lupta pentru audiență este mare și de asta se ține cont în toate producțiile tv. De la cele cu pretenții, până la cele care mizează pe cazuri sociale.

Antena 1 este doar una din televiziunile care au un astfel de format. În trecut și alte televiziuni de renume precum Pro TV au apelat la această variantă. Nu uitați când Cătălin Măruță se bătea pe audiență cu Acces Direct și Teo Show, iar emisiunile se întreceau în a face spectacol.

Revenind la Viorel și Veronica. Vulpița a prins pentru că, din păcate, reprezintă o mare parte din viața satului. Și nu ne referim la trădările ei făcute în căsnicie, ci la problemele de zi cu zi cu care se confruntă doi tineri, asistați social de stat pentru că „nu găsesc locuri de muncă” și care stau toata ziua pe lângă curte sau câmp, plângându-se de viața rea și crudă.

Veronica este ca mulți dintre noi

Departe de greșelile făcute de Veronica Stegaru în viața de familie, Veronica și Viorel sunt ca mulți dintre noi. O fată tânără, cu puține șanse, needucată, care „atâta știe, atâta face”, ajunsă pe mâna unor „experți”, care o transformă din fata satului, în fata României, și deși certată vehement pentru infidelități, devine plăcută și adorată de o parte din telespectatorii emisiunii, intrigați de simplitatea ei. Asta indiferent că vorbește stâlcit limba română, că se enervează și generează „slagăre” de replici care fac ca cele 40 de minute când sunt pe post ca mai bine din jumătate din numărul televizoarelor deschise să fie pe Antena 1, la Acces Direct.

Ce au făcut Antena 1 și Acces Direct?

Nimeni din Antena 1 și echipa Acces Direct nu se aștepta ca cei doi să „bubuie” în audiențe pe o durată atât de mare de timp. Acces Direct a mizat pe fiecare „declarație” făcută de cei doi și astfel a început să se contruiască un scenariu simplu: la început erau provocați să facă show, generând diverse tensiuni, pentru ca cei doi să reacționeze și să se certe la TV. Asta a prins la public, pentru că fiecare dintre noi se ceartă, fiecare familie are drama ei, și chair dacă ne simțim jigniți că suntem comparați cu ei, parte din viața lor este și în viața noastră, singura diferență este educația pe care o avem.

Drama a prins tot timpul în România. Telenovele la primii lor ani de difuzare erau extrem de umărite de telespectatori, ulterior emisiunile gen Dan Diaconescu Direct, au fost preluate și de Pro TV, Antena 1 sau Kanal D.

Vulpița este produsul nostru

Popularitatea Veronicăi este dată de autoritatea telespectatorilor emisiunii. Să nu ignorăm faptul că foarte mulți dintre aceștia se uită chiar și-n reluare la emisiune pentru a vedea ce mai fac cei doi. În plus, sfătuită bine, Vulpița face senzație și pe internet în două moduri.

Odată pe canalele ei de comunicare cu fanii și în al doilea rând prin ironizarea de către contestatari, care la rândul lor îi fac reclamă. Uităm că cea mai bună publicitate este cea negativă? În conzluzie, Veronica și Viorel Stegaru vor mai apărea la TV atâta vreme cât vor fi urmăriți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *