Prima pagină » National » Motiv de nelinişte pentru abonații Netflix din România. Compania anunţă că va introduce reclame
Motiv de nelinişte pentru abonații Netflix din România. Compania anunţă că va introduce reclame

Motiv de nelinişte pentru abonații Netflix din România. Compania anunţă că va introduce reclame

26 iul. 2022, 10:03,
BZI.ro, în National

Abonaţii Netflix vor beneficia în curând de pachete ce includ şi reclame. Compania şi-a anunţat zilele acestea acţionarii de viitoarele planuri legate de publicitate, dar și cu cine va lucra în acest scop. Netflix nu a detaliat care vor fi preţurile pentru varianta cu publicitate, însă a menţionat că abonamentul fără reclame va fi cel mai accesibil dintre platformele de streaming care nu au publicitate: 15,49 dolari pe lună în America.

Netflix anunţă că introduce reclame

Reprezentanții Netflix au anunțat că vor introduce reclame în noile pachete de abonament, dar și cine va fi partenerul pentru vânzarea publicităţii.

„Ne face plăcere să anunţăm că am selectat Microsoft drept partener global pentru vânzări dar şi pentru partea de tehnologie în publicitate. Microsoft are flexibilitatea de a inova atât în tehnologie, cât şi în vânzări, dar asigură şi o bună protecţie a datelor abonaţilor noştri”, au anunţat cei de la Netflix, pe pagina oficială a platformei.

Conform senatorului liberal Vlad Pufu, acesta este de părere că introducerea reclamelor pe platforma de streaming Netflix ar putea aduce grave prejudicii industriei media.

„Consider că publicitatea pe platformele de streaming cu abonament poate aduce grave prejudicii industriei media”, spune Vlad Pufu.

Astfel, se consideră că piaţa media ar fi destabilizată, pentru că „astfel de platforme sunt declarate deja pe bază de abonament, iar veniturile sunt încasate direct în ţara lor de origine, în vreme ce în România au 2-3 reprezentanţi”.

Acum, comisiile de media din Parlament vor discuta anunțul făcut de cunoscută platformă de streaming.

Serii de concedieri în cadrul Netflix

În cadrul aceluiași context, amintim că Netflix, pe măsură ce se confruntă cu încetinirea creșterii consumului pe platformă, dar și cu o concurența crescută, compania a anunțat de curând o nouă rundă de concedieri în cadrul companiei. Gigantul de streaming a precizat că va elimina încă 300 de locuri de muncă, adică aproximativ 4% din forța sa de muncă, mai ales în SUA, după ce o măsură similară de concediere a fost aplicată pentru circa 150 de angajați în luna mai a acestui an. Concedierile din cadrul companiei de streaming vin după ce aceasta a raportat în luna aprilie prima pierdere de abonați după mai bine de un deceniu. În acea perioadă, Netflix anunța că numărul abonaţilor a scăzut cu 200.000.

Totodată, Netflix a anunțat că are în plan să lanseze o versiune cu reclame, pentru a putea stimula creșterea consumului pe platformă, care să coste mai puţin, şi să înceapă vânătoarea de utilizatori care partajează conturile, pe care vrea să-i pună să plătească suplimentar.

„Deși continuăm să investim în mod semnificativ în afacerea noastră, am făcut aceste ajustări astfel încât costurile noastre să fie în concordanţă cu creşterea mai lentă a veniturilor. Lucrăm din greu pentru a-i sprijini în această tranziţie dificilă pe cei concediaţi””, se arată în comunicatul emis de Netflix, mulțumindu-le în același timp celor la care a trebuit să renunţe.

Așadar, cu toate că majoritatea clienților au ales aceste abonamente tocmai din cauză că vizionarea filmelor, ori serialelor preferate nu va fi întreruptă de publicitate, acum, compania Netflix anunţă că introduce reclame.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *