Mirona Gâdei, fondator „Salt on Waves”, din Iași, discută într-un nou episod de #PodcastBZI despre branding, strategii de marketing și creativitate. „Salt on Waves” a fost premiată cu aur la „Transform Awards 2024”, o competiție importantă unde participă firme din domeniu, din toată lumea. Despre cele mai bune reclame din România, dar și din străinătate, care sunt pașii parcurși pentru a ajunge la o strategie bună de marketing aflați de la Mirona Gâdei într-un nou episod de #PodcastBZI. Interviul poate fi urmărit AICI
Mirona Gâdei lucrează în acest domeniu, marketing și publicitate, de aproape 20 de ani.
„Am lucrat în zona de producție publicitară, producție film, la Saga Film, Raiffeisen, BCR, Danone, Lenor. Lucram pe proiecte și finalizam aceste reclame. Așa am început. Munceam și dormeam două, trei ore pe noapte, fugeam pe platou. Mă trezeam la 4, mă duceam pe platou, filmam. Aveam multă energie și mi-a plăcut mult. Echipa era mișto. Pe platoul de filmare se creează o atmosferă foarte faină, cu actorii, cu regizorii din străinătate, cu regizori premiați în Londra. Atunci erau bugete foarte mari. Vorbim de perioada 2007-2009. Acum, nu mai sunt bugete așa mari pentru reclame. Atunci aveau succes în zona de TV. Nu erau Facebook, TikTok, Instagram”, povestește Mirona Gâdei, fondator „Salt on Waves”, din Iași.
Mirona Gâdei, fondator „Salt on Waves”, din Iași: „Eu nu sunt de acord cu «merge și așa»”
Tânăra antreprenoare susține că procesul de dinaintea filmării este mai dificil.
„Procesul de dinainte de filmare e cel mai lung, cel mai anevoios, research-ul, ideile, propuneri de idei, textele, story board-ul, efectiv ce se întâmplă în reclamă. Le lipești pe panou și faci scenariul, cum vine actorul, ia căsuța în spinare cu o sfoară, trece prin față și vorbește despre cum să faci credit la Prima Casă. Mai faci o variantă, poate clientul nu e mulțumit și vrea să mai vadă o variantă. Contează foarte mult bugetul. Trebuie să gândești cu un an înainte cum să îți faci bugetul, să calculezi banii. Eu nu sunt de acord cu «merge și așa»”, mai spune Mirona Gâdei.
„Salt on Waves”, o agenție de branding din Iași, a primit aurul la „Transform Awards Europe 2024”, unul dintre cele mai prestigioase concursuri din lume.
Sute de interviuri cu specialiști din diverse domenii, postate pe YouTube, la secțiunea „PodcastBZI”
Karina Elisabeta Luncașu, fondator școala de dans Karelli, discută într-un nou episod de #PodcastBZI despre cursurile organizate pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 4 și 13 ani, pasiunile sale, dar și antreprenoriat. Karina a practicat modellingul, a urmat cursurile de dansuri când era mică, iar în adolescență a jucat tenis, sport pe care îl mai practică și în prezent. Cum gestionează afacerea împreună cu colegii săi aflați din interviul cu Karina, care poate fi urmărit AICI.
Pe lângă cel cu Mirona Gâdei, fondator „Salt on Waves” Iași, pe YouTube, la secțiunea „PodcastBZI” sunt postate sute de interviuri cu specialiști din diverse domenii de activitate.
Cat de cool este sa pui numele firmei in engleza, dar sa vorbesti romana cu accent moldovenesc 🙂 Un fel de gard vopsit, doar ca dupa gard e moldoveanca, nu leopardul. Ca sa fiu in acord cu ea: make sense? Stfu.