În timp ce lumea întreagă își exprima compasiunea pentru Prințesa de Wales, aflată în luptă cu cancerul, Meghan Markle a lansat propriul val de emoție, dezvăluind că a suferit de o afecțiune rară și periculoasă după naștere: preeclampsie postpartum.
În primul episod din podcastul „Confessions of a Female Founder”, ducesa de Sussex a vorbit deschis despre problemele medicale pe care le-a întâmpinat după venirea pe lume a unuia dintre copiii săi, fără a preciza dacă era vorba despre Archie (5 ani) sau Lilibet (3 ani).
„E atât de rară și de înfricoșătoare… Nimeni nu știe prin ce treci, dar în tăcere, încerci să-ți faci datoria ca mamă”, a spus Meghan în discuția cu Whitney Wolfe Herd, fondatoarea Bumble, care a mărturisit că a trecut prin aceeași afecțiune.
Preeclampsia postpartum, o condiție medicală periculoasă, apare, în cazuri rare, după naștere și poate duce la complicații severe dacă nu e tratată la timp. Meghan a subliniat că s-a aflat într-o situație medicală serioasă, dar a reușit să își gestioneze starea cu ajutorul medicilor.
Mamă, soție și antreprenoare
Meghan a mutat apoi conversația spre rolul ei de mamă care lucrează de acasă, povestind cum îmbină ședințele online cu grija pentru copii:
„Lili merge la grădiniță doar jumătate de zi. Dacă se trezește din somnul de prânz, știe unde sunt și vine direct la mine în birou. Se așază în brațele mele, chiar și în timpul ședințelor.”
Deși povestea este emoționantă, tonul general al discursului ei a fost receptat de unii ca o încercare de a atrage atenția publicului într-un moment în care întreaga lume era concentrată pe starea de sănătate a prințesei Kate.
Diferențele dintre experiențele celor două ducese sunt evidente: una a fost diagnosticată cu cancer și s-a retras din viața publică pentru tratament, cealaltă a vorbit despre o afecțiune serioasă, dar tratabilă, în cadrul lansării propriului podcast – un proiect cu valențe comerciale.
Totuși, nu e prima dată când Meghan Markle își așază vulnerabilitatea în lumina reflectoarelor. De la interviuri la podcasturi și documentare, ea pare să fi găsit o formulă în care sinceritatea, emoția și marketingul merg mână în mână.