Măsurile luate de Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (OCPI) Iasi, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.
În următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.
De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail și prin intermediul unui call-center: 0232 316797, care va functiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.
Numerele de telefon si adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Iasi sunt următoarele:
Pentru Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Iași:
Telefon : 0232 316797
Email : is@ancpi.ro
Pentru Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Pașcani:
Telefon : 0232 718995
Email : bcpi.pascani@ancpi.ro
Pentru Biroul de Relații cu Publicul Răducăneni:
Email : brp.raducaneni@ancpi.ro
Pentru Biroul de Relații cu Publicul Hârlău:
Email : brp.harlau@ancpi.ro
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură. Vă mulțumim pentru înțelegere.