O firmă din Oradea dă țepe pe bandă rulantă clienților! Paginile oficiale ale firmei HelpShip SRL au fost asaltate cu recenzii negative
Oamenii care decid să cumpere diferite produse de pe platformele online trebuie să fie precauți pentru a nu fi în situația în care să piardă sume importante de bani. În același sens, autoritățile competente, precum Oficiul pentru Protecția Consumatorului, dar și Poliția Economică, ar trebui să stopeze astfel de practici.
Marfă pentru OPC! Țepe pe bandă rulantă sunt date de o firmă din Oradea
Platformele de socializare, precum TikTok, au fost împânzite cu fel de fel de videoclipuri prin care sunt prezentate diferite produse care ușurează viața oamenilor. Clienții țepuiți de firma HelpShip SRL au împânzit pagina firmei cu recenzii negative.
„Escrocherie curată. Am comandat un Mistery Box – cutie cu surpriză, pe românește –, dar surpriza a fost că, înăuntru, am găsit un ceas electronic defect. Firma făcea reclamă că livrează produse cu o valoare între 600 și 3.000 RON, dar ceasul se vinde cu 30-40 de lei pe internet, iar eu am plătit acestei firme 165 RON. Măcar dacă era funcțional”, a spus un client al firmei HelpShip SRL.
Alți oameni susțin că, deși au comandat diferite produse, au primit colete goale pentru care au plătit sute de lei.
„Atenție! Escroci! Țepari! Sub pretextul că ei doar livrează, îți trimit coletul gol! Nu comandați nimic sau dacă ați apucat să faceți comanda, deschideți când vi se livrează comanda și verificați să fie ceea ce ați comandat! Si nu plătiți dacă nu este ceea ce ați comandat! Refuzați! Eu am comandat 4 produse și am primit două cârpe! Le-am făcut pe loc plângere penală! Nu vă lăsați păcăliți, iar dacă aveți acest ghinion, faceți rapid plângere scrisă la Parchet și Poliție! Faceți inclusiv livratorului GLS care e mână în mână cu ei și știe cum să te facă să plătești și să îți livreze produsul în așa fel încât să apuce să fugă cu banii încasați, după care să se spele pe mâini că decât a tranzacționat un colet. Nu renunțați, cât se strâng mai multe plângeri, îi înhață poliția și nu mai păcălesc oameni corecți”, a mai spus un client al firmei.
Grav este faptul că cei țepuiți sunau la firma HelpShip SRL, dar nimeni nu răspunde la telefon. Practic, după livrarea coletului, clienții nu mai au nicio șansă să își recupereze banii.
„Am comandat robot aspirator, «garanție 3 ani, lichidare stoc etc.» și am primit ceva 20 cm pe 20 cm, o jucărie chinezească pentru un copil de 2 ani. Nici vorbă de garanție sau mod de returnare sau factură. A costat 352 de lei. Astfel de firme ar trebui controlate de ANAF. Am sunat la telefonul de pe site și nu răspunde nimeni”, se arată în recenzia scrisă de Cornelia Mihai, o altă clientă țepuită.
Un alt bărbat a comandat un fierăstrău electric, fabricat în Germania, și a primit cu totul și cu totul altceva.
„Am cumpărat un ferăstrău electric, (destul de scump) spuneau că este produs în Germania, că are ungere automată!! dar este o chinezărie de doi lei fără ungere fără nimic. Am dat o stea, că altfel nu lua recenzia”, a comentat pe pagina firmei Petrică Tipordei.
Clienții care și-au pierdut banii din cauză că au comandat ceva și s-au trezit cu altceva în colet le transmit oamenilor să nu mai comande produse de la HelpShip.
„Nu mai cumpărați nimic de la această firmă HelpShip SRL, ocupația de baza a firmei este să-și înșele clienții. Promit una și trimit produse de 2 lei cu prețuri uriașe”, a fost recenzia lăsată de Cristina Crainiciuc.
O altă persoană reclamă faptul că, deși a comandat un aparat pentru măsurarea glicemiei prin laser, a primit un pulsoximetru, un aparat care, de fapt, măsoară nivelul oxigenului din sânge.
„Am văzut un video cu oferta și am comandat. Trebuia să primesc un aparat care să măsoare glicemia fără a fi nevoie să mă mai înțep în deget. Când am deschis coletul era de fapt un aparat care măsoară nivelul oxigenului din sânge. O mare țeapă. Am sunat la firmă, nu răspunde nimeni. Pe colet nu sunt vizibile nici adresa, nici un alt număr de contact. Este imposibil să iei legătura cu ei ca să îți returneze banii”, a mai spus un client înșelat de firma HelpShip SRL.
Menționăm că, pe Google, sunt sute de recenzii negative în legătură cu înșelătoriile firmei HelpShip SRL, dar, din cauză că instituțiile abilitate nu-și fac treaba, administratorul firmei își mărește veniturile prin înșelătorie.
Instituțiile abilitate trebuie să se sesizeze de urgență și să oprească aceste escrocherii
Potrivit informațiilor publice, firma HelpShip SRL a fost înființată în anul 2019. Aceasta este controlată de Ștefan Popa și de alți doi cetățeni unguri, Bisset Pourchev Vichren și Dimitrov Georgiev Svetlozar. Dubios este că, deși firma vinde produse pe platformele de socializare, societatea are ca obiect de activitate „activități de ambalare”. Este important de știut că firma HelpShip SRL are sediul în județul Bihor, în orașul Oradea, pe strada Stânișoarei.
În ceea ce privește datele financiare, firma controlată de Ștefan Popa, alături de cei doi cetățeni din Ungaria, a înregistrat în anul 2022 o cifră de afaceri de 7.994.001 lei, un profit de 717.112 lei și datorii de 846.746 de lei. În anul 2023, firma HelpNet și-a triplat cifra de afaceri, adică a înregistrat 21.607.967 de lei. În ceea ce privește profitul firmei, acesta a ajuns, în anul 2023, la nu mai puțin de 3.833.066 de lei.
Se pare că, în România, instituțiile statului nu mai au nicio valoare, din moment ce există pe piață astfel de firme care înșală oamenii, iar oamenii care le controlează se îmbogățesc! ANAF, Poliția Economică, OPC, toate aceste instituții ar trebui să se sesizeze, pentru că angajații lor sunt plătiți din banii contribuabililor pentru a-i apăra de astfel de escrocherii.
Este important ca ieșenii, românii, să aibă mare grijă atunci când decid să plaseze comenzi pe internet, să verifice platformele, să evite să achiziționeze produse de pe platforme care nu oferă toate informațiile necesare. Mai mult, înainte de a comanda un produs, este important să verificați recenziile, comentariile, pentru că, și de acolo, puteți să vă dați seama dacă veți fi sau nu înșelați. Voi, dragi români, sunteți cei care trebuie să vă păziți spatele, pentru că, deși plătiți cu salarii uriașe angajații instituțiilor abilitate, dorm în scaune, așteaptă să treacă ziua de muncă pentru a-și primi leafa, iar oamenii de rând sunt înșelați de escroci în fiecare zi!
Pai dupa ce citesti comentariile celor tepuiti ajungi la concluzia ca sunt extrem de prosti si si-au pus singuri eticheta “vreau sa fie tepuit”. Mistery Box? Robot aspirator de 350 lei? 🤣
Trebuie trimis pe Piedone la iei in control poate rezolva ceva
Asa jurnalism de calitate mai rar. domnisorica Alexandra, tu ai facut un minim de research online inainte de a publica gunoiul asta de articol? Te rog sa cauti sa vezi ce face Helpship, care este codul caen si cu ce se ocupa. Te rog sa verifici pe site-ul lor daca au vreun produs comercializat.
Acest „reportaj” e total eronat, deoarece firma HelpShip se ocupa DOAR cu trimiterea si ambalarea de colete, nu este sediu de vama si nu are puterea de a controla continutul din pachete.
Din pacate sunt foarte multi batrani care cumpara de pe site-uri fantoma precum Scontiiofferte si maestrulcasei, dar la expeditor apare numai firma care a preluat pachetul de la ei, adica HelpShip, si asa ajungem la acest articol care da vina pe intermediarul complet legal si cu documentele si intrarile lunare visibile pe orice site de specialitate…