@ Dorinta de a transfera o suma de bani cat mai rapid unui partener de afaceri s-a transformat intr-o harababura totala, dupa ce un iesean a apelat la serviciile Westaco Express din benzinariile OMV @ Nu doar ca banii nu au ajuns la destinatar in timpul preconizat, dar suma a ramas blocata la firma intemediara, nemaiputand fi retrasi sau trimisi o lunga perioada de timp
Un iesean a avut o surpriza total neplacuta, dupa ce a folosit serviciile de transfer de numerar disponibile in benzinariile OMV. Nevoia urgenta de a transfera o suma de bani in Bucuresti l-a facut pe acesta sa apeleze la serviciile Westaco Express, firma cu puncte in benzinarii care, in mod oficial, este prezentata ca „serviciul de transfer rapid de numerar între localitati din România”.
Ieseanul s-a prezentat ieri, la orele amiezii, la benzinaria OMV din soseaua Bucium, cu scopul de a transfera cu repeziciune bani unui partener din Bucuresti. Nu numai ca banii nu au ajuns in cateva minute la destinatar, asa cum se prezinta serviciul respectiv, dar acest proces simplu s-a transformat intr-o mare harababura.
„Am folosit acest serviciu de transfer Westaco de la OMV pentru ca se prezenta ca unul foarte rapid, de doar cateva minute. Trebuia sa trimit urgent la Bucuresti acesti bani si am fost la OMV Bucium. Am dat banii si am asteptat sa primesc confirmarea din Bucuresti, dar nu mai venea. Dupa o ora am inceput sa ma ingrijorez, am intrebat ce se intampla. Personalul de acolo mi-a spus ca este o eroare si banii nu au ajuns la Bucuresti. Atunci le-am cerut banii inapoi cu gandul sa-i transfer prin alta firma, dar ei imi raspund ca banii au intrat si sunt blocati in sistem, nu pot fi dati inapoi”, povesteste clientul Westaco Express. Altfel spus, banii au intrat in conturile celor de la OMV, iar ambii clienti au ramas cu buza umflata, bineinteles pana la rezolvarea problemei. Dar ce vina au cei doi oameni care au vrut doar sa economiseasca timp? Singura lor vina a fost ca au ales serviciul Westaco Express, din benzinariile OMV. Si uite asa au pierdut timp pretios, s-au enervat inutil si au ramas si cu banii blocati timp de cateva ore.
Banii au ramas blocati la firma intermediara
Serviciul respectiv de transfer este prezentat ca fiind unul dintre cele mai rapide din tara, iar asta a atras multi clienti care au realizat apoi contrariul. „Banii sunt la dispozitia Beneficiarului în câteva minute dupa ce i-ai trimis. Nu este necesara existenta unui cont bancar – Expeditorul si Beneficiarul trebuie doar sa prezinte un document de identitate valid si sa completeze un formular”, se arata in prezentarea Westaco Express de la benzinariile OMV.
In realitate insa, in cazul ieseanului respectiv, timpul a tot curs, iar banii nu ajungeau la destinatarul care avea nevoie urgenta de suma respectiva. „Problema cea mai mare este ca partenerul din Bucuresti statea exclusiv in acesti bani si chiar a inceput sa cheltuiasca in baza acestui cont pentru ca initial parea de incredere, dar se pare ca e cel mai prost serviciu de transfer numerar. Va spun asta pentru ca am folosit de multe ori astfel de servicii de transfer de la multe companii. Asa am ramas cu banii blocati, nu mai erau nici la mine si nici la el, ci la firma care ar fi trebuit doar sa-i transfere foarte repede, iar ei sa-ti spuna sa revii dupa doua ore, ba dupa patru ore si tot asa? Este unul dintre cele mai nesigure sisteme si n-am de gand sa-l mai folosesc”, mai spune acesta.
De cealalta parte, reprezentantii OMV din statia Bucium au spus ca a fost vorba doar despre o eroare de soft care a intervenit. Acestia au spus ca nu a fost vorba despre vreo greseala a personalului si ca, dupa ce aplicatia de transfer si-a revenit, banii au ajuns la destinatar, iar problema a fost rezolvata.