Prima pagină » Local » Lovitură dură încasată de un medic ieșean! O carte extrem de scumpă i-a dispărut din colecție. Poliția a intrat pe fir!
Lovitură dură încasată de un medic ieșean! O carte extrem de scumpă i-a dispărut din colecție. Poliția a intrat pe fir!

Lovitură dură încasată de un medic ieșean! O carte extrem de scumpă i-a dispărut din colecție. Poliția a intrat pe fir!

16 oct. 2019, 04:00,
Raluca Costin în Local

Ieșeanca susține că a făcut toate demersurile pentru a afla ce s-a întâmplat cu cel mai prețios obiect din colet. A plătit 1.300 de dolari pentru o carte care o ajută în domeniul unde lucrează. Medicul susține că a fost ignorat de către reprezentanții firmei de curierat, iar situația nu s-a rezolvat. „Când am desfăcut coletul, singurul lucru care lipsea era cartea”, susține ieșeanca.

Un medic din Iași a avut parte de o surpriză neplăcută după ce a trimis mai multe colete din Luxemburg. O parte din colete au ajuns la destinație, însă cel mai important a dispărut. „Pe data de 25 septembrie am trimis coletele către Iași. Erau mai multe haine, pantofi, lucruri personale, iar într-unul din colete se afla cartea, acel tratat pentru reconstrucția sânului, cumpărat din Luxemburg. Pachetele au ajuns la Iași pe 28 septembrie, acasă la prietena mea”, povestește medicul.

Când a ajuns în Iași și a mers să ia lucrurile trimise, a avut un șoc.

„A doua zi, pe 29 septembrie, am ajuns și eu la Iași. Am fost să iau pachetele, însă nici prin cap nu mi-a trecut că lipsește vreunul. Când am numărat coletele lipsea unul. Era cel cu cartea”, susține ieșeanca. Aceasta a sunat imediat la firma de curierat, dar, fiind duminică, nu i-a răspuns nimeni. „Am sunat și a doua zi, a treia zi. Cei de acolo mi-au dat asigurări că situația se rezolvă, însă când am sunat din nou, după vreo două zile, nu mi-a mai răspuns nimeni de la Romfour. Am văzut că nu își dau interesul să rezolve situația și am cerut să vorbesc cu un superior, dar nu m-au băgat în seamă.  Când am ajuns acolo doamna nu fusese anunțată că trebuie să-mi dea coletul. Când l-am desfăcut, am avut un șoc.  În cele din urmă am depus sesizare la OPC”, spune medicul ieșean.

A dispărut cartea de 1.300 de dolari

Medicul susține că pe data de 2 octombrie a primit o veste bună. „M-a sunat o dispeceră să îmi spună că mi-au găsit coletul, să vin să îl iau. Asta după ce sunasem și șoferul de pe microbuz îmi spunea că nu mai știe dacă a fost în Luxemburg. Am înțeles că aceste colete ajung mai întâi în Budapesta, de acolo sunt trimise către România, iar apoi de la Fălticeni, la Iași”, spune ieșeanca. Aceasta s-a dus la sediul Romfour din Iași să ridice coletul pierdut.

„Când am ajuns acolo doamna nu fusese anunțată că trebuie să-mi dea coletul. L-am luat, am văzut că e sigilat și am plecat. Când l-am desfăcut, am avut un șoc.  „, mai spune femeia. Însă pățania femeii nu s-a oprit aici. Când a desfăcut coletul, a crezut că înnebunește. „Eu eram bucuroasă că l-au găsit, dar când am despachetat, am văzut că singurul lucru care lipsea era cartea. Toate celelalte lucruri erau în pachet, numai cartea nu”, spune femeia. Aceasta susține că abia când a fost pierdut coletul a fost întrebată ce conține. „Le-am spus că, pentru mine, un lucru de valoare e cartea. Ei îmi spuneau de bijuterii, ceas, telefon. Le-am spus atunci și prețul cărții, care a dispărut. Nu știu cine ar fi putut să ia acea carte”, susține A. T.

Reclamații la OPC, Poliție și ANAF

Medicului i s-a reproșat că nu a desfăcut coletul în momentul în care îl ridicase din sediul din Iași. „Când l-am văzut sigilat, nu mi-a trecut prin cap că lipsește ceva. Când am desfăcut pachetul, acasă am văzut că era doar sigla Romfour, sub pachet, nu și ceea ce folosisem eu ca să sigilez cutia. Deci cineva umblase la cutie. Nu mai spun că nu mi-au dat bon fiscal, pentru că nu funcționa casa de marcat, și pentru că mă grăbeam, m-au trecut pe caiet”, spune medicul. Aceasta a depus reclamații la Protecția Consumatorilor, dar și la ANAF și Poliție. „Am zis că îi mai las o zi, să văd dacă reacționează în vreun fel, dar nu s-a întâmplat nimic”, mai spune medicul.
Reprezentanții Romfour nu au putut fi contactați de reporterii Bună Ziua Iași pentru a oferi un punct de vedere în legătură cu această sesizare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *