Prima pagină » National » Lista prețurilor pentru a vinde la un festival. Ce taxe plătesc cei cu food trucks
Lista prețurilor pentru a vinde la un festival. Ce taxe plătesc cei cu food trucks

Lista prețurilor pentru a vinde la un festival. Ce taxe plătesc cei cu food trucks

20 aug. 2024, 15:40,
Elena Nicoleta BUJOR în National

Primăria Sectorului 6 va organiza anul acesta un festival de Halloween, între 25 și 27 octombrie, pe insula de pe Lacul Morii. Lista prețurilor pentru a vinde la un asemenea eveniment a fost făcută publică.

Înscrierile sunt deschise până la 30 august, la miezul nopții, iar selecția va fi realizată de o comisie specializată. Rezultatele vor fi anunțate pe 9 septembrie.

Lista prețurilor pentru a vinde la un festival

Entitățile juridice (SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale) sau persoanele fizice se pot înscrie pentru ocuparea unui singur loc/spațiu de expunere și comercializare, fără a putea solicita mai multe locuri sau corturi.

Brandurile pot participa la West Side Hallo Fest 2024 doar prin parteneriate sau contracte de sponsorizare. Dovlecii trebuie să fie prezenți ca element distinctiv în toate produsele comercializate de expozanți și în decorul standului.

Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la West Side Hallo Fest 2024 trebuie să fie entități juridice, precum SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale, înregistrate la Registrul Comerțului. Persoanele fizice pot participa doar dacă dețin Certificat de producător sau Atestat de meșter popular.

Toți aplicanții trebuie să fi participat la cel puțin două evenimente similare în aer liber (în București, în țară sau în străinătate), dovedit prin fotografii și descrieri în formularul de înscriere. Formularul trebuie să conțină și o descriere a produselor care vor fi vândute la West Side Hallo Fest 2024.

Este obligatorie folosirea materialelor biodegradabile pentru servirea și ambalarea produselor (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi etc.), conform Ordinului nr. 6 din 25 august 2021 – privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului.

Documentele necesare pentru înscriere trebuie trimise prin www.wetransfer.com la adresa evenimente@primarie6.ro și includ:

  • Copie după CUI,
  • Actul constitutiv al firmei,
  • Copie după autorizația DSV (pentru vendorii food),
  • Actele food-truck-ului (pentru vendorii food),
  • Certificat de producător/Atestat de meșter popular (doar pentru persoanele fizice),
  • Copie după cartea de identitate a administratorului,
  • Poze cu produsele care vor fi vândute la West Side Hallo Fest 2024,
  • Poze participare târguri și expoziții,
  • Poze truck – interior/exterior,
  • Prețurile produselor, meniul la eveniment.

Dimensiunea tuturor documentelor nu trebuie să depășească 20 Mb. Orice documente trimise după termenul limită sau pe alte canale nu vor fi înregistrate.

Selecția va fi realizată de o Comisie de Analiză și Selecție, formată din experți cooptați, reprezentanți externi și personal specializat, care vor analiza documentele depuse, experiența aplicantului, calitatea și originalitatea produselor, estetica standului și alte criterii relevante.

Lista expozanților selectați va fi publicată pe site și pe pagina de Facebook West Side Hallo Fest pe 9 septembrie 2024, la ora 13:00.

Taxa de participare

Aplicanții selectați să participe la West Side Hallo Fest 2024 vor avea obligația de a achita taxa de participare înainte de începerea evenimentului.

  • Produse nealimentare – CORT
    • Cort profesional cu 1 masă, 2 scaune, 1 priză: 1.950 lei
    • Spațiu minim achiziționat: 9 mp
    • Taxa de poziționare preferențială: 750 lei
  • Produse alimentare – FOOD TRUCKS
    • Produse alimentare preparate la fața locului de tip fast-food sau desert (burgeri, cartofi prăjiți, hot-dog, wrap-uri, gogoși, langoși) preparate vegane la fața locului beneficiază de un discount de 15% : 6.950 lei
    • Produse alimentare preparate la fața locului de tip clătite, waffle, prăjituri, plăcinte: 5.750 lei
    • Băuturi alcoolice (vin, bere, alte băuturi alcoolice): 8.750 lei
    • Băuturi non-alcoolice (cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale și fresh-uri, băuturi răcoritoare și apă): 4.570 lei

Taxă consum curent

  • 10 kw: 250 lei
  • 10-20 kw: 350 lei
  • 20-25 kw: 400 lei

Taxă curățenie

  • Taxă curățenie food: 300 lei
  • Taxă curățenie non-food: 100 lei /cort 9 mp

După calcularea TVA, un comerciant care vinde și băuturi alcoolice ar trebui să plătească o taxă de participare de aproximativ 11.400 de lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`