Lidl va scumpi mai multe produse din cauza inflației. Este vorba despre ulei, zahăr și cerealele pentru micul dejun. În cee ace privește punga cu „produse-surpriză”, la doar 3 euro, adică aproximativ 15 lei, aceasta nu va apărea și în România.
Lidl va scumpi mai multe produse din cauza inflației!
Lidl și-a câștigat popularitatea, de-a lungul timpului, tocmai datorită raportului dintre calitate și prețul produselor sale. Inflația pune o presiune crescândă asupra reprezentanților Lidl, determinându-i să crească prețurile unor produse specifice.
Reprezentanții Lidl se află în fața unei alegeri critice, fie să absoarbă aceste creșteri și să-și reducă marjele de profit, în ciuda faptului că a înregistrat un profit suplimentar de miliarde de euro datorită vânzărilor în masă generate de pandemia de coronavirus.
Clienții loiali sunt îngrijorați în legătură cu impactul pe care majorarea prețurilor îl va avea asupra lor. În contextul în care multe supermarketuri au început deja să-și piardă clienții din cauza creșterii prețurilor, Lidl este determinat să evite această situație și să mențină loialitatea clienților.
Reprezentanții Lidl pot opta pentru creșterea prețurilor doar pentru anumite produse, într-un efort de a minimiza impactul asupra consumatorilor.
Primele produse care se scumpesc la Lidl din cauza inflației și pe care absolut toată lumea le cumpără sunt:
- uleiul – a cărui preț crește cu 6,5%
- zahărul – a cărui preț crește cu 6,5%
- cerealele pentru micul dejun – a căror preț crește cu 4,2%.
Marile supermarketuri sunt într-o situație foarte delicată după ce producătorii au spus că „ce e mai rău urmează să vină”. Se pare că prețurile vor crește pentru o perioadă lungă de timp, nu e doar ceva temporar, iar cei mai afectați în toată această poveste sunt consumatorii.
Fără punga surpriză de la Lidl
Punga cu „produse-surpriză” la doar 3 euro, adică aproximativ 15 lei, nu va apărea și în România. Această inițiativă a fost deja implementată în Germania, Italia și Spania, având ca scop stimularea vânzărilor de legume și fructe aproape expirate.
Chiar dacă s-a luat în considerare această posibilitate, echipa locală a decis că este mai potrivit să se concentreze pe ajustarea cantităților în funcție de cerințele clienților români, care acordă o mare importanță prospețimii produselor vegetale.
„Am analizat această variantă pentru implementarea în România. La momentul analizei, am decis să ne concentrăm eforturile pe îmbunătățirea unor procese de business în ceea ce privește categoria legume-fructe. Mai exact, ne-am concentrat pe procesele din magazin ce susțin disponibilitatea unor produse proaspete și cu cea mai bună calitate la raft, în cantități adaptate la nevoile de cumpărare”, au declarat reprezentanții supermarket-ului Lidl.
Aceștia susțin că se dorește optimizarea stocurilor astfel încât să se reducă risipa.
„Reanalizăm constant astfel de inițiative ce au impact asupra prevenției risipei alimentare și implementăm acele măsuri care ne permit să optimizăm stocurile astfel încât să reducem risipa, dar să oferim prospețimea și disponibilitatea pentru care clienții noștri ne aleg”, au mai spus reprezentanții Lidl.
Astfel, Lidl va scumpi mai multe produse din cauza inflației, printer cele vizate aflându-se uleiul, zahărul și cerealele pentru micul dejun.
Sunteti in urma ! A scumpit de luni bune aproape toata gama de produse sanitare si de igiena !
Și dulciurile.