Prima pagină » Local » Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava a intrat pe linie dreaptă. O firmă din Brăila a depus oferta financiară
Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava a intrat pe linie dreaptă. O firmă din Brăila a depus oferta financiară

Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava a intrat pe linie dreaptă. O firmă din Brăila a depus oferta financiară

26 oct. 2024, 02:00,
Alexandra MAISNER în Local

Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava, din județul Iași, a intrat pe linie dreaptă

Administrația publică locală a publicat în luna septembrie 2024 procedura de licitație pe platforma Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Firmele interesate au avut posibilitatea depunerii ofertelor financiare până la data de 23 octombrie 2024.

Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava a intrat pe linie dreaptă

Primăria Miroslava a publicat pe data de 18 septembrie 2024 procedura de licitație care are ca obiect achiziționarea unui număr de 10 autoturisme full electrice, în localitate. Potrivit informațiilor publicate, valoarea contractului este estimată la 241.249,67 euro, fără TVA. În cadrul procedurii a fost depusă o singură ofertă financiară. Este vorba despre cea a firmei Apan SRL, administrată de Mircea Andreev. Societatea cu sediul în județul Brăila a fost înființată în anul 1991 și are ca obiect de activitate „Comerț cu autoturisme și autovehicule ușoare sub 3,5 tone”. În anul 2023, firma a realizat o cifră de afaceri de 66.688.003 lei, un profit net de 4.190.891 de lei și datorii de 25.598.524 de lei.

Conform datelor publicate, dacă va fi declarată câștigătoare, firma din Brăila va livra 10 autoturisme electrice cu o capacitate de 5 locuri.

„Obiectul prezentului caiet de sarcini constituie furnizarea a 10 autoturisme electrice cu o capacitate de 5 locuri, cutie de viteze automată, de tip mono raport cu reductor, an de fabricație – minimum 2023. Operatorii economici vor avea în vedere faptul că achiziția de autoturisme se va desfășura prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2020 – 2024, denumit generic RABLA PLUS. La plata pentru fiecare din cele 10 autoturisme se va folosi câte un ecotichet în valoare de 120.000 de lei, cu TVA, diferența fiind contribuție proprie. Autoturismele electrice ofertate trebuie să facă parte din producția de serie și să nu prezinte caracteristici inferioare celor fabricate în mod uzual de către producător. Autoturismele electrice ce se vor achiziționa trebuie să fie noi, la prima utilizare. Nu se acceptă autoturisme de tip «second hand» sau de tip «refurbished»”, se arată în caietul de sarcini ale procedurii de licitație publicate pe SEAP.

Prețul unui autoturism este estimat la 125.930 de lei

Este important de știut faptul că firma care va fi declarată câștigătoare în urma licitației va trebui să prezinte mai multe documente.

„Ofertantul declarat câștigător și care a semnat contractul de furnizare va prezenta obligatoriu, la livrarea autoturismelor electrice, cartea de identitate a acestora, în original, eliberată de RAR (n.r. – Registrul Auto Român), pe care s-a aplicat folia de securitate, certificatul de conformitate în original, în limba română, emis de producător. Perioada de garanție aferentă autoturismelor electrice oferite va fi cea declarată de fiecare ofertant în parte, care nu poate fi mai mică de 3 ani sau 100.000 de kilometri, calculată de la momentul punerii în funcțiune, garanție baterii – minimum 8 ani sau 120.000 kilometri și o capacitate minimă de încărcare de 50 kW. Timpul maxim de intervenție, în perioada de garanție, este stabilit de comun acord, în funcție de complexitatea intervenției și de stocul furnizorului”, se mai arată în documentele publicate pe SEAP.

Licitația privind achiziționarea celor 10 autoturisme electrice în comuna Miroslava, din județul Iași, a intrat pe linie dreaptă. Administrația publică locală va cheltui peste 240.000 de euro pentru autovehicule.

Comentarii
  • Situatia actuala cu emisia de carbon si masinile electrice ca mod de a salva mediul este asemeni
    Falsei Pandemii care in realitate a fost efectul radiatiilor 5G de foarte inalta frecventa – 70 GHz pana la 300 GHz, fata de cuptorul cu microunde de 2,4 GHz, in care se fierbe apa si se prajeste puiul :
    organismul uman a reactionat si s-au creat cheaguri de sange pentru ca apa din organism s-a evaporat si vasele capilare s-au infundat nemaiputand sa transporte Oxigen la creier si la celule, iar creierul simtind ca nu are aer a dat comand ,,OFF’’, si OMUL a murit cu zile.
    Aceasta faza a creat spaima care s-a amplificat si cei neinformati au cerut leacul, iar Deep State le-a oferit Vaxul arma biologica, marcandu-i cu codul Bluetooth sau codul FEM.
    Acelasi mod perves se foloseste pentru a se continua cu mototul cu ardere interna care este depasit moral de mai bine de 50 de ani, insa petrolul aduce bani spurcatilor nu bateriile electrice.
    Daca s-ar fi dorit ca masinile electrice sa existe, dupa 80 de ani de cand au fost eliminate ( in 1890 90% din taxiurile din New York erau electrice ), s-ar fi inceput cu montarea pe masinile existente cu motorul cu ardeere interna a motoarelor electrice alimentate cu baterii cu Plumb, dupa care in paralel, s-ar fi dezvoltat tehnologia si motorul electric ar fi evoluat odata cu bateriile care ar putea fi formate din Supercondensatorii care exista déjà. Unii amatori au demonstrat ca pot Supercondensatorii pot inlocui cu succes acumulatorii cu plumb sau pe cei cu Li-ion care iau foc si nu pot fi stinsi cu nimic.
    Dar scopul este ca OMUL sa creada ca masina electrica nu este fiabila iar acumulatorii sunt periculosi, asa ca tot motorul cu ardere interna depasit moral sa ramana in exploatare inca multe decenii.
    Exista tehnologie ascunsa care anuleaza aceste minciuni, dar nu se doreste scoaterea ei la lumina pentru ca masinile electrice nu aduc bani spurcatilor.
    Dar chiar si masinile cu motor cu ardere interna, in special cele pe benzina, pot fi foarte rentabile, consumand a 16-a parte din cat consuma acum motoarele existente, fara a se interveni prea mult in constructia lor, dar in acest mod ar scadea vanzarea combustibilului de 16 ori, si implicit veniturile la buget – 60 % din pretul unui litru de combustibil il reprezinta taxe, impozite, accize, etc .
    Acest lucru l-a demonstrat un canadian inainte de cel de-al doilea razboi mondial, care a inventat un carburator pe care l-a cumparat General Motors si l-a pus in sertar, punandu-i in vedere inventatorului sa-si tina gura si sa nu vorbeasca despre inventia sa.
    In cel de-al doilea razboi mondial tancurile americane aveau motoare pe benzina si ce sa vezi, carburatoarele noi erau cele inventate de canadian si din turnare era scris : ,,NU DESFACE ’’, pentru a nu sti mecanicii cum este facut carburatorul de consuma atat de putin.
    Dupa razboi, acele carburatoare au fost inlocuite cu vechile carburatoare.
    Asadar, in scurt timp veti vedea ca exista suficienta tehnologie care sa faca viata OMULUI mai buna si mai placuta, dar mai intai trebuie sa se faca DERATIZAREA planetara ca va incepe in scurt timp.
    Mult a fost, putin a ramas ! Dumnezeu nu doarme si va incheia curatenia planetei maturand spurcatii paduchiosi si anunnaki. Curajul vine de la Dumnezue si frica vine de la Satana Yehova !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
28 octombrie 2024
28 octombrie 2024