Prima pagină » Actualitate » Iuliana Pepene, vacanță cu peripeții în Maldive: „Aeroportul era o baracă!”

Iuliana Pepene, vacanță cu peripeții în Maldive: „Aeroportul era o baracă!”

10 iul. 2024, 08:57,
în Actualitate

Iuliana Pepene a avut parte de o vacanță cu peripeții în Maldive. În vârstă de 33 de ani, este una dintre cele mai cunoscute prezentatoare TV din România. Recent, aceasta a dezvăluit cum a fost vacanța în Maldive, unde a avut parte de multe aventuri.

Iuliana Pepene, vacanță cu peripeții în Maldive

Iuliana Pepene este una dintre cele mai urmărite prezentatoare TV din România. Frumoasa blondină a dezvăluit momentele mai puțin plăcute prin care a trecut în timpul vacanței în Maldive.

În cadrul emisiunii Vacanță de vedetă, Iuliana Pepene a vorbit despre cum își alege vacanțele și cazările. Se pare că rețelele de socializare o inspiră pe prezentatoarea TV atunci când vine vorba de locurile în care își petrece nopțile pe timpul concediului.

„Recunosc că mi se pune pata de cele mai multe ori. Văd în altă parte. Pot spune că, din păcate, social media mă împinge către riscul ăsta, de a alege prima locație pe care o văd, prima văzută, prima servită. De cele mai multe ori m-am luat după ce am văzut în social media. Nu e neapărat real ce vedem acolo. Pozele pot fi spectaculoase, dar când ajungi acolo, poate să nu fie așa”, a spus Iuliana Pepene.

Prezentatoarea TV nu s-a ferit să spună că în timpul vacanțelor, a avut parte și de exepriențe mai puțin plăcute. Fosta concurentă de la America Express este cunoscută pentru călătoriile pe care le face, iar în timpul unei vacanțe în Maldive, a avut parte de o întâmplare neașteptată. Vedeta a mărturisit că a pierdut un avion de mici dimensiuni care urma să o ducă la resort, așa că a ajuns să călătorească cu barca, în toiul nopții, în Oceanul Indian.

„Am avut o experiență ciudată când am mers în Maldive. Am ajuns în Male și trebuia să prind un seaplane, un hidroavion și nu l-am mai prins că a avut avionul întârziere. Am luat un avion de linie mic, care a plecat pe la ora 18:00 din Male și am făcut vreo 40 de minute, dar s-a înnoptat. Am ajuns pe o insulă goală, mică. Ne-am dat jos din avion și erau doar oameni care lucrau acolo, pe diverse insule. A fost foarte straniu. Aeroportul era o baracă și nu exagerez, o baracă din lemn. Cei de la resort ne-au trimis o barcă. Noaptea pe Oceanul Indian, am crezut că nu mai ajungem. Am făcut vreo 45 de minute. Nu era marea agitată. Prima dată am văzut meduze care se aprins”, a declarat Iuliana Pepene.

Vacanță de poveste în Tanzania

Iuliana Pepene a avut parte de peisaje de vis în vacanța din Tanzania. Plajele cu nisip fin, apa cristalină, razele soarelui, toate contribuie la amintiri de neuitat din concediu.

Deși s-a bucurat de tot ce are de oferit Tanzania, Iuliana Pepene nu a uitat de obiceiurile sănătoase și frecventează chiar și în concediu sala de sport. Mărturie stau imaginile pe care le-a distribuit pe contul personal de Instagram și în care apare lucrând la un aparat, iar iubitul său la un altul.

Prezentatoarea a distribuit și fotografii în care apare în costum de baie. Orele petrecute la sala de sport pot fi observate cu ușurință dacă aruncăm o simplă privire asupra imaginilor. Iuliana are un trup tonifiat, tras ca prin inel.

Iuliana Pepene respectă un program strict și este nevoită să se trezească la ora 3 dimineața. Aceasta a devenit cunoscută publicului român prin prima sa apariție la televizior ca prezentatoare a rubricii Meteo la Observator Antena 1. Înainte de această experiență, vedeta a finalizat studiile superioare la Universitatea din București, specializarea Jurnalism.

Ulterior, Iuliana Pepene a continuat să se perfecționeze, participând la cursurile Intact Media Academy, unde l-a avut ca profesor pe nimeni altul decât pe Dani Oțil.

Pentru a aduce oamenilor primele știri ale dimineții, Iuliana Pepene trebuie să respecte un program foarte strict. Este nevoită să se trezească la trei dimineața pentru a fi în redacție la ora cinci, iar la șase este gata pentru a intra în direct.