Prima pagină » Magazin » Ion Paladi creează’’Podul de dulciuri’’dintre Basarabia și România prin Atelierele de cofetărie artizanală Dulcinella.
Ion Paladi creează’’Podul de dulciuri’’dintre Basarabia și România prin Atelierele de cofetărie artizanală Dulcinella.

Ion Paladi creează’’Podul de dulciuri’’dintre Basarabia și România prin Atelierele de cofetărie artizanală Dulcinella.

26 dec. 2020, 07:00,
în Magazin

Dulcinella- cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele 5 magazinela Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț .

În luna decembrie  Ion Paladi, cunoscut interpret din Basarabia, împreună cu ’’Dulcinella’’  ne bucură cu încă5 magazine noi, în Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.

Pe 10decembrie 2020, am deschisprimul magazin în Iași,pe 12 decembrie în Pașcani, 17 decembrie la Botoșani, 23 decembrie Suceava.Vă așteptăm la deschiderea celui de al doilea magazin din Iași, unde veți beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse ’’Dulcinella’’.

UNDE ȘI CÂND SE VA DESCHIDE CEL DE AL DOILEA ATELIERE DE COFETĂRIE ARTIZANALĂ  ”DULCINELLA”:

Iași  27.12.2020, ORA 10:00  b-dul Dacia nr. 24, bl SC3, parter, jud. Iași

 Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea  zi.

 Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.

Ospitalitatea gustului din Basarabia – Dulcinella

Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate – UNITATE. Am vorbit în mai multe rânduri despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de ai motiva frumos încunoașterea reciprocă. “Poduri de Dulciuri”, asta se întâmplă în decembrie, un pod care are ca semnificație nu doar bucuria sărbătorilor de iarnă și trecerea dintre ani, dar și un NOU ÎNCEPUT, într-o lume unde gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai apropiați. Vorbeam mai sus despre “respirația sufletului”, moment în care simți că e mai important să dai decât sa iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci întâlnirile cu publicul au devenit speciale iar pentru că port cu mândrie numele de “Cetățean de onoare” ale comunelor din România George Enescu, Corlăteni, Vorona, mă simt mândru și onorat. Dorința mea este una, oricine își va dori să simtă mirosul “Dulcinella” să poată spune – mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău fie la Iași sau București – spune Ion Paladi, imaginea brandului Dulcinella. ..

DESPRE DULCINELLA

În sloganul ’’Dulcinella’’se regăsește esența brandului: “ZIUA TA UN PIC MAI DULCE”.

Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și placintărie – tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Compania Dulcinella a fost înființată în anul 2005, în mun. Chișinău, Republica Moldova. Compania își are ca domeniu principal de activitate fabricareaproduselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie și comercializarea acestora prin prisma propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – DulcinellarEvoluționează. Acest motto are la bază diferențierea produsului, și anume tortul, de tot ce este pe piață și elaborarea unor gusturi noi, specifice doar companiei Dulcinella, la baza cărora stau elementele avantajului nostru concurențial unic.

Astfel, produsele marca Dulcinellaau fost clasificate în următoarele serii:

  • Seria Autor
  • Seria Fusion
  • Seria Raw&Veg
  • Seria Tradiționale
  • Seria Clasice

La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noi, ce ar permite formarea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le împărtășește tuturor.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`