Prima pagină » Titlurile zilei » Infirmiera de la Institutul Regional de Oncologie Iași a câștigat lupta cu magazinul Altex! Elena Crețu a cumpărat un aragaz marca Electrolux care ardea cozonacul și pâinea. Reclamanta: „Mi-au dat banii înapoi” – FOTO

Infirmiera de la Institutul Regional de Oncologie Iași a câștigat lupta cu magazinul Altex! Elena Crețu a cumpărat un aragaz marca Electrolux care ardea cozonacul și pâinea. Reclamanta: „Mi-au dat banii înapoi” – FOTO

03 ian. 2022, 02:00,
Ciprian Boaru, în Titlurile zilei

Elena Crețu, infirmiera de la Institutul Regional de Oncologie Iași, a reușit să returneze un produs marca Electrolux cumpărat din magazinul Altex. A cheltuit 1.549 de lei pe aragaz, dar cuptorul ardea prea tare. Au fost trimise mai multe echipe pentru verificări, dar, inițial, au spus că nu sunt deficiențe

O reclamație depusă de un client al magazinului Altex din Iași a fost soluționată la finalul anului 2021. Totul a început când Elena Crețu, infirmieră la Institutul Regional de Oncologie Iași, a comandat un aragaz marca Electrolux. Comanda a fost înregistrată pe data de 19 octombrie 2021. După mai multe utilizări, și-a dat seama că există o problemă la cuptorul aragazului. Pâinea era arsă după un program normal de coacere, la fel și cozonacul.

De precizat este faptul că plita funcționa pe gaz. Femeia a încercat în mai multe rânduri să le explice reprezentanților Altex că echipamentul nu funcționa normal. În mai multe rânduri au fost trimise echipe de la service-urilor autorizate, dar care nu constatau vreo defecțiune. Femeia a arătat că specialiștii verificau doar temperatura din cuptor și dacă sunt probleme cu rețeaua de gaze. După ce plecau reprezentanții service-urilor, situația era neschimbată, cuptorul ardea în continuare prea tare, deși erau respectate indicațiile din cartea tehnică a aragazului, care a costat 1.549 de lei.

Crăciun distrus pentru gospodina care voia să pună bunătăți pe masă

După mai multe discuții cu reprezentanții magazinului, Elena Crețu a fost informată că nu pot primi aragazul fără un acord al producătorului. Reporterii cotidianului BZI l-au contactat pe Victor Albei, unul dintre directorii companiei Electrolux, care a precizat că, cel mai probabil, cuptorul nu a fost folosit corect. Mai mult, Victor Ababei a arătat că există o obișnuință ca, în preajma sărbătorilor, să fie depuse tot mai multe reclamații. Elena Crețu a spus, în schimb, că a respectat toate instrucțiunile de folosire, dar în zadar. Până la urmă, reprezentanții Altex au luat o decizie.

„M-au sunat de la Altex și mi-au dat banii înapoi. Am hotărât să cumpăr alt aragaz, dar cu un cuptor electric, ca să nu mai am probleme. Eu, inițial, am fost dispusă să plătesc o diferență, să returnez aragazul și să cumpăr unul electric”, a precizat Elena Crețu, în vârstă de 52 de ani.

Reprezentanții Altex nu au putut fi contactați pentru a oferi un punct de vedere. În trecut, magazinul Altex a fost reclamat și de alți ieșeni.

Reprezentanții service-urilor au lăsat de înțeles că aragazul Electrolux pe gaz nu este performant

P&D Polidom Producție SRL este una dintre societățile trimise să rezolve problema Elenei Crețu. Reprezentanții firmei au arătat că, în cazul cuptoarelor pe gaz, nu poate fi obținută o uniformitate în timpul coacerii, chiar dacă este vorba despre un echipament Electrolux. Totodată, plitele electrice ar asigura o fidelitate mult mai ridicată în timpul coacerii.

Conform ultimelor date financiare, în 2020, Electrolux România SA a înregistrat o cifră de afaceri de 834.373.751 de lei, adică 167 de milioane de euro, un profit de 19,9 milioane de lei, datorii de 288,1 milioane de lei, cu un număr de 922 de angajați. Principalul acționar este compania suedeză AB Electrolux. În edițiile trecute ale BZI a fost prezentat cazul unui client nemulțumit de achiziția unei mașini de spălat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *