Ieșenii se pot bucura, până duminică, 28 mai 2023, de expoziția „Finally Together” la Romanian Creative Week, ce are loc în cupola Palatului Braunstein. Aceasta este semnată de Amalia Săftoiu, fondatoarea „Ami Amalia”, un business ce realizează haine tricotate în propriul atelier din Oradea
Expoziția face parte din cadrul festivalului Romanian Creative Week, iar brandul este sută la sută românesc. Produsele expuse sunt realizate din materiale premium, printre care și vicuña, cel mai scump fir textil din lume.
Produsele sunt realizate din materiale premium, iar prețurile sunt pe măsură
În cupola Palatului Braunstein se află expoziția „Finally Together”, semnată de fondatoarea brandului sută la sută românesc – „Ami Amalia”. Ieșenii pot admira produsele tricotate, dar pot și să achiziționeze lucrurile care cred că li se potrivesc. Acolo se vor găsi produse din fire de lână, bumbac, cașmir, merino, chiar și vicuña, care este cel mai scump fir textil din lume. Un produs realizat din fire de vicuña poate fi chiar și 5.000 de euro. Evenimentul este unul cu vânzare, zilnic, între orele 10-18, până pe data de 28 mai.
„«Ami Amalia» este unde brand de produse tricotate, slow fashion, care se bazează pe sustenabilitate, deoarece promovăm acest lucru. Facem tricotaje din fire de lână sută la sută, din fire de merino, din cașmir, avem chiar și fire de iac, care sunt mai scumpe, dar cele mai scumpe sunt cele vicuña, un pulover din acest fir poate fi chiar și 5.000 de euro, dar vede calitatea. Avem și bumbac, care este mai ieftin față de celelalte materiale. Logoul nostru este bujorul sălbatic, de asta și nasturii sunt în formă de bujor”, declară Lavinia Bobiș, graphic designer.
Brandul „Ami Amalia” cu haine tricotate este sută la sută românesc și are vânzări internaționale
„Ami Amalia”, brandul sută la sută românesc cu atelier în Oradea, este deschis din anul 2017 și are vânzări chiar și internaționale. Nu există un magazin fizic, iar vânzarea se face online.
„Din anul 2017 este deschisă această firmă în România, dar vindem internațional, nu avem magazin fizic, vindem doar online. Clientele cred că iubesc acest brand și datorită faptului că ele își pot personaliza produsele. Noi avem și categoria de home, unde avem fețe de plapumă, fețe de pernă, mai avem și o secțiune cu accesorii, cu sutiene, produse pentru copii, eșarfe și multe altele”, adaugă Lavinia Bobiș, graphic designer.
Ieșenii sunt așteptați până la finalul festivalului Romanian Creative Week în cupola Palatului Braunstein, pentru a vedea și cumpăra hainele tricotate ale unui brand sută la sută românesc, dar și pentru a se putea bucura de o priveliște frumoasă de la înălțime.
„«Ami Amalia» este prezentă în cadrul RCW cu expoziția cu vânzare «Finally Together», o colecție de tricotaje din fire naturale, premium. Toate articolele sunt produse la fabrica proprie din Oradea. În cadrul expoziției, vizitatorii pot să vadă, să probeze tricotaje din fire de bumbac, in, cașmir, lână, iac și specialul fir vicuña. În străinătate, comunitatea clienților și susținătorilor din România este în creștere și este un segment foarte important pentru noi”, declară Amalia Săftoiu, fondatoarea „Ami Amalia”.