Prima pagină » Actualitate » Ieseni, feriti-va de acest service! Masina de 23.000 de euro facuta praf sub ochii proprietarului – FOTO

Ieseni, feriti-va de acest service! Masina de 23.000 de euro facuta praf sub ochii proprietarului – FOTO

24 nov. 2013, 21:43,
Raluca Zamisnicu în Actualitate
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:403483;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}

@ O masina de peste 23.000 de euro a fost facuta praf chiar in curtea unui service din Iasi  @ Proprietarul masinii este in stare de soc din momentul in care a vazut ce s-a intamplat @ Strigator la cer este faptul ca autoturismul este acum si sechestrat @ Cei de la service ridica din umeri

Totul a inceput pe 23 iulie, cand o furgoneta gri, Nissan Prima Star, a fost implicata intr-un accident rutier. In urma accidentului, masina a fost avariata pe partea dreapta. Dupa evaluare, reprezentantii firmei de asigurari ASIROM au stabilit ca valoarea pagubelor se ridica la 7.000 de euro. A fost necesara inlocuirea mai multor piese si refacerea completa a caroseriei pe partea dreapta. Furgoneta, cu o valoare de catalog de 23.000 de euro, a fost dusa pentru reparatii la service-ul auto GTI, cu sediul pe Calea Chisinaului. Service-ul nu a refacut masina, iar termenul stabilit pentru finalizarea reparatiilor a fost depasit cu cateva luni. Din momentul in care si-a dat masina pe mainile acestor oameni, pentru ieseanul pagubit a inceput un adevarat cosmar. Mai grav este ca desi autoturismul nu a fost reparat cum trebuie, a fost sechestrat de angajatii service-ului auto. A fost reparat in bataie de joc, dupa care s-au facut abuzuri grave.

Frane facute praf in service

Familia Rotariu s-a lovit de o situatie halucinanta in momentul in care a vrut sa-si recupereze masina pentru a o duce in alt service. „Dupa ce s-a produs accidentul, a venit o platforma si a luat masina. Ne-a fost recomandat acest service ca sa o reparam. Ne-am dus acolo si administratorul firmei ne-a spus ca e gata in doua luni. Nu s-a intamplat asa. Dupa cele doua luni in care ne amana de pe o zi pe alta, sub diferite pretexte, sotul meu a vazut-o prin Podu Ros si s-a dus la service sa o recupereze. A tinut sa o probeze si s-a dus pana la Dedeman cu ea sa vada daca totul este in regula. Acolo era sa calce un om care iesea din magazin. Directia era stricata, nu putea sa franeze, iar cand a ridicat capota sa vada ce piese au fost puse, a vazut ca toate erau vechi”, a spus Corina Rotariu. 

Familia Rotariu a returnat masina la service-ul auto si a solicitat unui inspector de daune de la firma de asigurari ASIROM sa evalueze reparatiile facute pana in acel moment. Acesta a constatat ca 98 la suta din piesele folosite erau second-hand, iar masina trebuie reparata din nou. Nici de data asta nu s-a rezolvat nimic, iar in acest timp proprietarul masinii de 23.000 de euro a fost umilit in ultimul hal. Cand s-a dus sa o recupereze, a avut parte de o surpriza. „Joi era data limita sa ne dea un raspuns cu privire la reparatii. Insa nu ne-a anuntat nimeni si ne-am dus sa luam masina pentru a o duce la alt service. Cand am ajuns acolo, administratorul a mai venit cu sase baieti si au spart cauciucurile. S-a pus in fata masinii noastre cu alta masina si nu a vrut sa ne-o dea. Ne-a spus ca deocamdata este proprietatea lui. O luna si jumatate a stat in service cu piese second-hand si acum, cand vroiam sa o luam, nu ne-a dat voie, ne-a dat afara. Asta e bataie de joc. Noi am incercat sa ne intelegem omeneste cu el, dar nu s-a putut. Noi nu avem bani sa o reparam si avem nevoie de masina cat mai repede. Ce a facut pana acum la masina e bataie de joc. Cum sa nu fim nemultumiti, daca suntem tratati asa? Am depus reclamatie la OPC, mergem si la RAR si venim cu politia sa o luam, daca e nevoie”, a mai spus Corina Rotariu.

Sechestru de 23.000 de euro

Reprezentantii service-ului GTI cauta scuze si sustin ca firma de asigurari nu a decontat reparatiile, iar pretentiile proprietarului nu puteau fi satisfacute. „Am reparat masina si cand au venit sa o ia, nu le-au convenit unele lucrari. Masina functioneaza in toti parametrii. Masina este din 2007 si am folosit piese din 2009. Ei au avut pretentia sa folosim piese noi. Am folosit piese noi pentru tot ce s-a inlocuit in vederea rezolvarii problemei la directie. Le-am explicat ca firma de asigurari nu plateste pentru piese noi. Joi au venit cu panarama si scandal pentru a lua masina. Nu se poate chiar asa pentru ca exista un contract de la asigurator si trebuie ca serviciile prestate sa fie platite. Cand asiguratorul imi spune ca s-a deblocat plata, noi ii vom da masina omului”, a precizat Dan Goldan, sef de service.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
09 noiembrie 2024
09 noiembrie 2024