O clientă din Iași reclamă magazinul H&M pentru faptul ca nu a primit o comandă plasată la finalul lunii noiembrie 2024. Femeia a comandat produse pentru copilul său, în valoare de câteva sute de lei.
Cătălina Munteanu susține ca a plasat comanda pe site-ul H&M în urmă cu o lună și de atunci a primit răspunsuri negative din partea reprezentanților magazinului.
“Magazinul H&M nu și-a îndeplinit sarcinile asumate. La data de 29 noiembrie 2024, am plasat comanda 64492942001 pe site-ul acestuia, colet care conține articole vestimentare destinate copilului în sezonul rece: mănuși, combinezon, evident cu o anumită mărime. Termenul de livrare a fost depășit. La data de 12 decembrie, le-am scris celor de la H&M un e-mail, prin care i-am înștiințat de întârziere, însă apelul a rămas nesoluționat. Astăzi, 23 decembrie 2024, am primit un e-mail prin care eram informată că s-a făcut retur coletului, întrucât coletul a fost distrus. Rog, pe această cale, să aplicați legislația în vigoare pentru rele practici în raport cu un client bun platnic. Consider că agentul economic H&M profită de poziția sa pe piață și se degrevează de orice responsabilitate asumat”, susține reclamanta.
H&M, reclamat de o clientă din Iași
Femeia mai spune ca i s-a cerut de către reprezentanții magazinului, să plaseze o nouă comandă, dar cu alte costuri.
“Am trimis la ANPC reclamația. Probabil magazinul a avut comenzi multe dar pentru ca îți asumi un termen de livrare, îl onorezi. Au refuzat să-mi dea și număr de înregistrare la reclamația mea, trimisă magazinului.
De parcă nu era suficient că nu au livrat comanda 64492942001, din 29 noiembrie și au anulat-o, aflu, cu două zile înainte de Crăciun, că nici comanda 64742392581/05 decembrie, nu ajunge de la H&M. Am fost sfătuită telefonic să plasez o altă comanda. Bineînțeles, cu alte tarife și alți timpi de așteptare. Cea de-a doua comandă conține un costum fantezie Batman, care ar trebui să se regăsească sub brad. Era o promisiune făcută copilului. Ce merită reprezentanții firmei?”, mai spune Cătălina Munteanu. ANPC a aplicat amenzi uriașe.
Reprezentanții magazinului susțin ca au deschis o investigație
Acesta este răspunsul primit de clienta din Iași referitor întârzierea celei de a doua comenzi.
“Mă bucur că ai luat legătura cu mine.
Mi-a făcut plăcere să discutăm telefonic și îți mulțumesc pentru timpul petrecut în apel. În primul rând, permite-mi să îmi cer scuze sincer pentru întârzierea livrării. Înțelegem cât de important este să primești comanda la timp și te asigurăm că facem tot posibilul pentru a rezolva situația cât mai rapid. În același timp, aș dori să îți ofer și puțin context: aceste situații apar împotriva voinței noastre în special în sezonul aglomerat când volumele cresc atât în depozit cât și la firma de curierat. Investigația este deschisă cu departamentul abilitat, vom reveni cât de curând cu noi informații cu privire la comanda cu nr 64742392581/05.12.2024. Am verificat statusul comenzii cu numărul 64492942001 și din păcate nu va putea fi livrată către tine.
În cazul în care iți mai dorești produsul, te sfătuiesc să replasezi comanda. Îmi pare sincer rău pentru această situație. Pentru că ne dorim că experiența pe care o ai să fie cât mai puţin neplăcută şi să ne revanşăm faţă de tine, pentru această întamplare nefericită îţi ofer un voucher de 15% pe care să îl poți folosi la o viitoare comandă. Sper că îl vei folosi cu plăcere. Acesta va fi trimis într-un alt e-mail și are o valabilitate de 6 luni. Dacă ai alte întrebări sau ai nevoie de asistență suplimentară, te rugăm să ne răspunzi la acest email sau să ne contactezi (apel gratuit). Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere. Încrederea ta este extrem de importantă pentru noi, iar echipa noastră este dedicată să transforme această experiență într-una pozitivă.
Îți doresc sărbători fericite! Sper că informațiile oferite ți-au fost de ajutor! Te rugăm să nu eziţi să ne contactezi dacă îţi doreşti să afli şi alte informaţii (apel gratuit).
Suntem mereu aici pentru tine! “, se arată în răspunsul primit de Cătălina Munteanu.
Profituri uriașe pentru compania suedeză
Reporterii BZI au transmis o solicitare la adresa de e-mail a companiei H&M și au primit acest răspuns.
“Mă bucur că ai luat legătura cu mine! Îmi pare rău, dar serviciul clienţi nu se ocupă cu solicitări din media, şi din păcate, nu avem o persoană de contact care te poate ajuta în acest sens. Dacă te putem ajuta şi cu alte informaţii, nu ezita să ne contactezi telefonic, gratuit! Sper că aceste informaţii au fost de folos!Andrei, serviciul clienti H&M”.
Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea mare retailer de modă listat la nivel mondial, a înregistrat un profit trimestrial de 114 milioane de dolari. H&M se ocupă cu vânzarea de îmbrăcăminte, accesorii, încălţăminte, cosmetice şi textile pentru casă. Produsele companiei includ accesorii, lenjerie intimă, cosmetice, îmbrăcăminte sport şi alte articole vestimentare pentru bărbaţi, femei şi copii.
Cum poți depune o reclamatie la ANPC, daca întâmpini probleme cu comanda? H&M este reclamat de o clientă din Iași.
Articolul nu este credibil. Nu se spune cum o cheama pe clienta si de unde este. Asa ceva nu este ziaristica. Plus ca nu se dau detalii daca a platit online comanda inainte de a o primi. Asa ceva nu se numeste ziaristica.
Esti izvor de definitii, dex sau ceva?
Ia mai citeste odata, sa vezi cum o cheama.