Prima pagină » Titlurile zilei » Groapa din Podu Roș creează panică în rândul vatmanilor de la CTP Iași. Problema este mai gravă decât credeau: „Nu știm exact ce a trecut pe acolo. Adâncimea este destul de mare” – FOTO

Groapa din Podu Roș creează panică în rândul vatmanilor de la CTP Iași. Problema este mai gravă decât credeau: „Nu știm exact ce a trecut pe acolo. Adâncimea este destul de mare” – FOTO

02 apr. 2024, 02:00, 6 ,
Petronel Ștefan, în Titlurile zilei

Vatmanii sunt panicați când trec peste groapa din Podu Roș. Exact acum două luni, asfaltul s-a surpat complet și, deși gaura a fost acoperită cu pietriș, carosabilul s-a măcinat tot mai mult de atunci

Pe 2 februarie 2024, pe str. Sfântul Lazăr, la intersecția cu bulevardul Regele Ferdinand, asfaltul dintre linia de tramvai s-a surpat complet. Echipele de la CTP Iași au intervenit imediat pentru a remedia problema. Groapa a fost umplută cu bucăți de beton și două mașini de pietriș. Totuși, de atunci, strada a rămas la fel, fără să mai fie reparat asfaltul. Problema este una mult mai mare, deoarece sub carosabil era un tunel de scurgere.

Groapa creează panică în rândul vatmanilor

Vatmanii sunt extrem de atenți când trebuie să treacă peste groapa respectivă, dar se tem că se poate întâmpla o tragedie. Linia de tramvai nu este stabilă, iar traficul este foarte intens prin acest loc în fiecare zi. Mai mult, asfaltul s-a măcinat de-a lungul acesteia.

„Trebuie să fii atent cum circuli pe porțiunea respectivă, un vatman care știe ce face nu ar trebui să aibă probleme. Totuși, te expui la niște riscuri care nu ar trebui să existe pe calea de rulare a tramvaielor. Chiar nu înțeleg de ce durează atât de mult, până acum trebuiau să vină cu o soluție cei care se ocupă de porțiunea respectivă. Linia este puțin suspendată și poate oricând să se rupă și să deraieze un tramvai. Mă uit uneori când sunt pe contrasens, când trece câte un tramvai pe porțiunea respectivă, ai impresia că imediat sare vagonul de pe linie. Sper că o vor rezolva cât mai repede, ca să ne putem face și noi treaba în siguranță”, povestește un vatman de la CTP.

A fost descoperit un tunel

Compania a făcut un studiu geotehnic și a descoperit faptul că groapa este mult mai mare decât s-a crezut inițial. Pietrișul se mișcă constant, iar asfaltul nu poate fi încă turnat. În subteran, era un tunel de scurgere vechi de zeci de ani. Totuși, linia de tramvai a rămas suspendată, iar strada a fost măcinată tot mai mult de atunci. Astăzi se fac exact 2 luni de când porțiunea respectivă a rămas doar cu pietrișul.

„Am făcut un studiu geotehnic și am descoperit faptul că în locul respectiv era un tunel, ceva din vechime, nu știm exact ce a trecut pe acolo. Adâncimea este destul de mare, undeva la 3 metri. Noi, atunci, am acoperit groapa, am pus pietriș, iar acum monitorizăm zilnic linia de tramvai, să nu se deplaseze. Nu este niciun pericol pentru tramvaie. Problema este acum că trebuie să mai așteptăm ca să se așeze pietrișul respectiv, ca să putem turna asfaltul”, a precizat Cristian Stoica, directorul general CTP Iași.

Groapa din Podu Roș a creat panică printre vatmani, care trebuie să fie extrem de atenți când trec cu tramvaiul.

Comentarii
  • Pe acolo ieșeau răzeșii, aka tracii liberi înaintașii de șoșoci, când îi luau tătarii la fugărit.

  • pai trebuiau sa aduca de la mediu sau cadastru personal sa faca niste masuratori sa vada ce este acolo. e panza freatica, tuneluri subterane, s.a. un tramvai PESA sau Bozankaya are 20 T. cand trece peste acea groapa astupata romaneste poate se surpa de tot

  • Numai bine,începutul pasajului dorit de domn’ primar!

  • Ati deranjat minerii care sapau la pasaj

  • Iar e Rîpanu ăla:)))

  • Iasul este plin de tuneluri subterane . De sub Palat se stie ca pornesc spre Cuza – voda si in vale , in partea cealalta.

  • apometre radio la toti proprietarii din municipiul Iasi!! se fura apa! nu e nimeni prostul sa plateasca pierderile de pe scara blocului din cauza proprietarilor ce nu declara in mod corect consumul lunar de apa!

  • Primaria & CTP daca tot se lauda cu modernizarea parcului auto si de tramvaie de ce nu baga din 10 in 10 minute cate un autobuz si tramvai pe traseu? de ce nu fac inc olaborare cu Politia Rutiera banda unica pe toate liniile? sta lumea in statii ca „sardinele”, in mijloacele de transport ca „sardinele”. e posibil asa ceva? era si normal cu validarea biletului de 2 ore si acordarea de gratuitati pentru elevi, studenti, profesori si pensionari sa creasca volumul de pasageri, nu? li se pare normal dupa 8-12 ore de munca noi „pulimea” sa stam in picioare din cauza ca sunt locurile ocupate de plozi care oricum la ore stau pe scaune/banci, cu casti in urechi si rucsace in spate durandu-i in cur de cei din jur ca poate mai incape si alt calator langa ei daca nu ar avea rucsacul in spate, plozi cu freze cu fitze, ce vorbesc galagios si porcos si imbracati „fashion” dar care arata deshamati ca niste boschetari?

  • mai dati-va jos rucsacurile cand urcati in tramvaie si autobuze! degeaba mergeti la scoli si facultati, nu aveti deloc bune maniere! va pierdeti ani degeaba din viata studiind, tot lucratori comercial la hypermarket ajungeti cu totii! mereu cu telefon in mana si cu rucsacul in spate. meritati sa va fure cu totul si apoi postati pe Esti din Iasi daca… ca a-ti fost furati de telefon, portofel si acte. toata ziua va vad ghebosi cu nasu’ in telefoane. o sa ajungem o tara plina de Quasimodo.

  • CTP îngroapă transportul public. La propriu.

  • In str Cuza- voda, cand locuiam acolo imi puneam lemnele , muraturile si etc. In tunelul subteran .

  • Curvarul Marius Bodea

    Chemical Company nu deținea autorizație de securitate la incendiu

    Aceasta este firma paravan unde este asociat escrocul curvar pedofil MARIUS BODEA
    De ce functioneaza fara autorizatie?

  • Cretinilor, ati auzit de injectare de beton la inalta presiune???

  • Cretinilor, ati auzit de injectare de beton la inalta presiune???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *