Prima pagină » Cancan » Florin Dumitrescu, revoltat de acuzațiile care i s-au adus! Cum s-a apărat de acuzele aduse de mulți clienți

Florin Dumitrescu, revoltat de acuzațiile care i s-au adus! Cum s-a apărat de acuzele aduse de mulți clienți

06 feb. 2024, 13:30,
BZI.ro, în Cancan

Florin Dumitrescu și-a exprimat nemulțumirea sa pe rețelele de socializare, după ce câțiva clienți au adus acuzații în mod public și s-au arătat dezamăgiți de atitudinea pe care se presupune că bucătarul a avut-o față de cei care care au vizitat restaurantul unde el a gătit.

Cu toate acestea, se pare. că au fost prezenți 140 de persoane, dar doar 4 dintre acestea s-au plâns că Florin Dumitrescu nu le-a acordat suficient timp.

Florin Dumitrescu, revoltat de acuzațiile care i s-au adus

Este important de menționat că bucătarul a fost deranjat de faptul că aceștia aceștia și-au exprimat nemulțumirile în mod public, în loc să le transmită direct restaurantului sau să le posteze pe pagina de Facebook a acestuia, așa cum ar fi fost de așteptat.

Din această cauză, Florin Dumitrescu a reacționat vehement, dorind să ofere publicului sau clarificarea cu privire la tot ce s-a întâmplat în timpul respectivului eveniment.

”N-am de ce să mă plâng. Mai țineți minte când a lansat Cătălin Scărlătescu cartea/aplicația? N-avea cum să ajungă chiar la toată lumea de prin online că cineva s-a plâns că a fost nasol. Ei bine, am pățit-o și eu. Se pare că brunch-ul pe care l-am făcut a fost un fiasco total, din cele 140 de persoane care au fost la masă, din care 30 copii, care s-au distrat, cum e normal într-un restaurant de familie, copiii să fie peste tot…

Din ăștia 140 am avut o masă de patru persoane care au ales să se plângă, au spus că eu nu i-am băgat în seamă, că eu nu am petrecut timp cu clienții și că ei nu sunt siguri că eu am gătit.

Mă, culmea, ceilalți oameni s-au simțit bine, au fost oameni importanți acolo, pe care îi cunosc pe majoritatea. Da, m-am plimbat pe la mese, asta fac după ce gătesc, mă plimb pe la mese și vorbesc cu oamenii, încerc să fiu și eu o gazdă destul de bună.

După ce am vorbit cu aproape toată lumea m-am așezat cu fetele și cu o familie cu care suntem prieteni. Ca la brunch. Eh, acești patru oameni care au ales să se plângă, nu s-au plâns la adresa restaurantului, s-au plâns la ziar. Plângerile în 23 de ani de carieră le-am primit întotdeauna pe adresa restaurantului sau pe Facebook, pe undeva, nu la ziar.

E dubios, e penibil. 136 de oameni, nu 136, exceptând copii, 100 de oameni au lăudat mâncarea, au lăudat evenimentul, au fost super încântați.

Culmea, și lui Cătălin i s-a întâmplat la fel și acum încep să îmi apară tot felul de conspirații în cap. Mă, eu nu înțeleg ce ai de câștigat de pe chestia asta tu ca om, ca persoană, orice ai fi, orice entitate ai fi, ce ai avea mă de câștigat? E dincolo de capacitatea mea de a înțelege treaba asta. Că a fost scump, că… Băi, am pus afișul, am pus prețul în afiș, adică doamne iartă-mă. Oameni buni, fiți puternici, se anunță vremuri grele!”, a povestit Florin Dumitrescu, pe pagina personală de Instagram.

De la ce a început totul

De precizat este că reacția lui Florin Dumitrescu a venit imediat ce o clientă s-a plâns public și a adus acuzații cu privire la  ceea ce s-ar fi întâmplat în timpul evenimentului, unde bucătarul a gătit pentru 140 de persoane.

„ Am fost prezenți acolo. Prețul a fost mare, 400 lei/persoană doar pentru mâncare și 200 de lei/ copil (între 6 și 12 ani) cu promisiunea că cei mici vor beneficia de entarteinment.

Nu pot spune că mă dau banii afară din casă, dar pentru că eram mare fană chef, am strâns suma de bani.  Fiind imaginea lui și un brunch organizat de el, mă așteptam să vină și pe la mesele celor care au plătit pentru a-l întâlni. În schimb, cheful a fost interesat doar de cunoștințe sau să stea cu familia la masă. Așa că am dat bani ca să-l văd de la distanță, că mâncarea nu cred că a fost gătită de el” ,  a declarat respectiva clientă, pentru Click.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *