Prima pagină » Local » Firma de salubritate din Iași a semnat contractul pentru închirierea mai multor utilaje
Firma de salubritate din Iași a semnat contractul pentru închirierea mai multor utilaje

Firma de salubritate din Iași a semnat contractul pentru închirierea mai multor utilaje

03 mart. 2022, 02:00,
Ciprian Boaru, în Local

Salubris SA, firma de salubritate a municipalității, a încheiat contractul pentru utilajele ce vor fi folosite la Depozitul Ecologic Țuțora. Comisia de evaluare a validat ofertele care s-au încadrat în prevederea bugetară

Firma de salubritate subordonată Primăriei Iași a finalizat licitația pentru furnizarea mai multor utilaje ce urmează să fie folosite la lucrările din depozitul ecologic Țuțora. Astfel, Vam Sofi Trans SRL (Iași) a câștigat lotul pentru închirierea unei basculante, în timp ce Stef Invest Logistic SRL (Iași) va închiria o automacara și un autotrailer. Lotul pentru asigurarea unui utilaj Manitou nu a fost adjudecat. Valoarea finală a contractului este de 315.500 lei fără TVA, aproape 60.000 de euro.

Prima societate este condusă de Ionuț Andrei Vlad. În 2020, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 6,8 milioane de lei, cu un număr de 45 de angajați. A doua societate este controlată de Răzvan Apălimăriței. În 2020 a semnat contracte în valoare de 8,6 milioane de lei. Firma a declarat un număr de 21 angajați. În anii trecuți, Salubris SA a cumpărat utilaje pentru curățenia stradală.

Firma de salubritate din Iași a semnat contractul privind închirierea utilajelor pentru mai multe ore

Salubris SA a stabilit și numărul de ore de exploatare a utilajelor: automacara (50 ore), autotrailer (50 ore), buldozer (800 ore), buldoexcavator (100 ore), autograder (100 ore), cilindru compactor (100 ore), autobasculantă (100 ore).

”Vehiculele, utilajele și camioanele se vor închiria cu personal și carburant asigurat de către prestator. Prestatorul va asigura toate cheltuielile aferente funcționării în condiții optime a vehiculelor, utilajelor, camioanelor. Utilajele, camioanele și vehiculele trebuie să fie în stare tehnică corespunzătoare, să aibă combustibil necesar unei funcționări normale de minimum 8 ore pe zi. Prestatorul se obligă să asigure utilajele, camioanele și vehiculele în termen de maximum 24 de ore de la solicitarea achizitorului. Vehiculele, utilajele și camioanele închiriate vor fi destinate unor lucrări ce nu pot fi executate de către autoritatea contractantă”, se arată în caietul de sarcini.

Nu în ultimul rând, Salubris SA a cumpărat și utilaje pentru curățenia stradală.

Firma de salubritate a încheiat un contract cu Poșta Română

Totodată, Salubris SA a încheiat licitația pentru asigurarea serviciilor de distribuire a corespondenței. Contractul a fost încheiat cu Compania Națională Poșta Română SA care a depus o ofertă financiară de 228.430 de lei fără TVA. Corespondența solicitată de autoritatea contractantă face referire și la facturile la salubritate ce vor fi trimise clienților. Poșta Română are la dispoziție o perioadă de 12 luni pentru furnizarea corespondenței. Firma de salubritate a stabilit un necesar de 16.000 de trimiteri cu confirmare de primire și 110.000 de trimiteri fără confirmare de primire.

La procedură a participat și Pink Post Publimail SRL, deținută de Intrapan LTD, din Cipru, dar oferta depusă a fost respinsă.

”Prestatorul se obligă să respecte și să asigure prevederile GDPR privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. În acest sens, se obligă să aplice măsurile organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale”, sunt condițiile impuse de autoritatea contractantă.

Firma de salubritate din Iași a semnat contractul pentru închirierea mai multor utilaje după evaluarea ofertelor din punct de vedere tehnic și financiar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

BZI - Editia Digitală
01 iulie 2024
01 iulie 2024