Firmele de birotică pot câștiga la Finanțele ieșene un contract de 125 de mii de euro. Autoritatea contractantă are nevoie de zeci de mii de topuri de hârtie pentru imprimantele din instituție. Procedura va fi organizată la jumătatea lunii februarie 2021
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) Iași continuă programul anual de achiziții. Pe data de 16.02.2021, finanțele ieșene organizează o licitație privind achiziția mai multor loturi de hârtie pentru imprimante și fotocopiatoare. Valoarea estimată a contractului este de 596.000 lei, fără TVA, aproape 125.000 de euro. Comisia de evaluare va alege prețul cel mai mic.
„Suprafața hârtiei va fi netedă, fără cute, încrețituri, ondulații, găuri, pete sau alte defecte vizibile ce ar putea dăuna scopului în care este folosită. Muchiile colilor vor fi tăiate drept, fără scame, fără crestături sau alte defecte. Structura va fi uniformă și nu va prezenta nebulozități (lipsă de claritate -n.r.) care ar dăuna utilizării. Privită în transparență, hârtia trebuie să aibă o structură uniformă. Nu se admit diferențe de nuanță în același lot”, se arată în caietul de sarcini.
Pachetele cu hârtie vor fi furnizate la sediile administrațiilor din Iași, Vaslui, Neamț, Botoșani, Bacău și Botoșani.
Contractul se va desfășura pe o perioadă de 12 luni de la semnarea contractului
Conform necesarului, Finanțele ieșene au nevoie de o cantitate maximă de 55.000 de topuri de hârtie A4 (pentru imprimante și fotocopiatoare), 300 de topuri A3 (pentru imprimante și copiatoare), 100 topuri de A4 (pentru imprimantă matricială) și 50 topuri A3 (pentru imprimantă matricială). Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni.
„Furnizorul are obligația de a ambala produsele în așa fel încât acestea să ajungă în bună stare la destinația finală, să fie asigurată integritatea cantitativă și calitativă a produselor pe perioada transportului și depozitării. Hârtia se va ambala în cutii a 5 topuri, fiecare top având 500 de coli. Toate materialele folosite la ambalarea produselor, precum și toate materialele necesare protecției rămân în proprietatea achizitorului. Costul ambalajelor necesare este inclus în valoarea totală a produselor”, se mai arată în documentația procedurii.
Licitația pentru serviciile de pază de la Finanțe a fost blocată
DGRFP Iași încearcă să finalizeze o licitație privind achiziția serviciilor de pază, ajungându-se la etapa de deliberare. Procedura a fost organizată pe data de 22.10.2020, valoarea estimată fiind de 5.935.408 lei, fără TVA, aproximativ 1.200.000 euro. La licitație au fost depuse 13 oferte din partea Unity Guard SRL, Ciclops Security SRL, Integra Guard SRL, Fort Security SRL, S.M.B. SRL, Sigma Security Group SRL, Sheriff Guard Protection SRL, Axis Security SRL, Romold Security SRL, Anubis Security SRL, Real Protection Guard SRL, asocierea Tetra Sistems Guard SRL – Ares Guard SRL și asocierea Protect NPG Intervenții – Protect NPG Paza SRL. Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic. Contractul prevede un acord-cadru ce se va desfășura în perioada 01.11.2020 – 31.10.2022. Ofertantul câștigător trebuie să pună la dispoziție și o asigurare civilă de 1,5 milioane de euro. Acum, procedura este contestată la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC).