Mai multe loturi de consumabile vor fi furnizate pentru echipamentele de imprimare din cadrul Finanțelor ieșene. Produsele vor ajunge la Administrațiile din subordine din întreaga regiune. Procedura este anunțată pentru mijlocul lunii martie 2021
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) Iași continuă planul anual de achiziții. Pe data de 18.03.2021, Finanțele ieșene organizează o licitație pentru furnizarea mai multor loturi de consumabile, constând în cartușe și tonere pentru echipamentele de imprimare și fotocopiere. Valoarea estimată este de 3.711.636 lei, fără TVA, aproximativ 800.000 de euro.
„Prin consumabil echivalent se înțelege un consumabil compatibil cu echipamentul pentru care se achiziționează, care are cel puțin aceleași caracteristici și cu a celor OEM (echipamente originale- n.r.), obținute din componente noi, care nu au mai fost folosite anterior. Pentru consumabilele utilizate la echipamentele aflate în garanție se vor furniza doar consumabile OEM. Echipamentele aflate în garanție sunt: multifuncționale Lexmark MX718DE – unitate de cilindru, Kyocera M3655 – unitate de cilindru și nitate developer și HP M609, M 631 – toner. Nu se acceptă produse reîncărcate, remanufacturate”, se arată în caietul de sarcini.
Contractul se va derula prin intermediul unui acord-cadru cu o durată de 24 de luni
Consumabilele solicitate vor fi furnizate pe parcursul unei perioade de 2 ani.
„Transportul se va asigura de către furnizor pe cheltuiala sa, cu mijloace proprii, până la depozitul beneficiarului. Dacă se constată că produsele livrate pe perioada derulării contractului sunt necorespunzătoare calitativ, sunt defecte sau prezintă vicii de fabricație, vor fi înlocuite în termen de 5 zile de la data reclamării, pe cheltuiala furnizorului. În cazul în care calitatea printării nu este corespunzătoare, prezentând caractere neclare, linii orizontale albe peste caractere, linii orizontale de cerneală întinsă peste caractere sau culori șterse sau necorespunzătoare, furnizorul va înlocui, în termen de 5 zile de la notificare, produsele cu unele de o calitate corespunzătoare”, se mai arată în documentația procedurii.
În trecut, autoritatea contractantă a derulat contracte cu o firmă din București.
Finanțele ieeșne au lansat și licitația pentru achiziția loturilor de hârtie
Totodată, pe data de 16.02.2021, Finanțele ieșene organizează o licitație privind achiziția mai multor loturi de hârtie pentru imprimante și fotocopiatoare. Valoarea estimată a contractului este de 596.000 lei, fără TVA, aproape 125.000 de euro. Comisia de evaluare va alege prețul cel mai mic.
„Suprafața hârtiei va fi netedă, fără cute, încrețituri, ondulații, găuri, pete sau alte defecte vizibile ce ar putea dăuna scopului în care este folosită. Muchiile colilor vor fi tăiate drept, fără scame, fără crestături sau alte defecte. Structura va fi uniformă și nu va prezenta nebulozități (lipsă de claritate-n.r.) care ar dăuna utilizării. Privită în transparență, hârtia trebuie să aibă o structură uniformă”, se arată în caietul de sarcini.
Pachetele cu hârtie vor fi furnizate la sediile administrațiilor din Iași, Vaslui, Neamț, Botoșani, Bacău și Botoșani. Conform necesarului, Finanțele ieșene au nevoie de o cantitate maximă de 55.000 de topuri de hârtie A4 (pentru imprimante și fotocopiatoare), 300 de topuri A3 (pentru imprimante și copiatoare), 100 topuri de A4 (pentru imprimantă matricială) și 50 topuri A3 (pentru imprimantă matricială). Produsele vor fi furnizate pe parcursul unui an.