Prima pagină » Economic Local » Finanțele ieșene cheltuie 1 milion de euro pe corespondența cu instituțiile publice și contribuabilii
Finanțele ieșene cheltuie 1 milion de euro pe corespondența cu instituțiile publice și contribuabilii

Finanțele ieșene cheltuie 1 milion de euro pe corespondența cu instituțiile publice și contribuabilii

23 oct. 2023, 02:00,
Ciprian BOARU, în Economic Local

Peste 1,5 milioane de plicuri/colete vor fi transmise prin poștă contribuabililor, dar și instituțiilor publice. DGRFP Iași va cheltui aproape 1 milion de euro, în patru ani, pentru acest serviciu. Licitația este programată la finalul lunii noiembrie 2023

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) urmează să organizeze o licitație pentru furnizarea serviciilor de corespondență. Procedura este programată pe data de 27.11.2023. Valoarea estimată a contractului este de 5.012.600 de lei, fără TVA, aproape 1 milion de euro. Oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.

„Serviciile poștale constau în colectarea, prelucrarea, transportul și livrarea la destinatari de plicuri  și colete derulate prin compartimentele de Registratură ale autorității contractante. Serviciile oferite trebuie să fie în conformitate cu legislația națională și a Uniunii Europene, și după caz, protecția datelor, a mediului și normele de planificare a teritoriului. La elaborarea propunerii tehnice vor fi respectate condițiile specifice de livrare a trimiterilor poștale stabilite de autoritatea de reglementare”, se arată în caietul de sarcini.

Contractul se va desfășura pe o perioadă de 4 ani. În trecut, acesta a fost câștigat de Compania Națională Poșta Română SA.

Instituțiile din toată regiunea vor beneficia de serviciile de corespondență

Conform necesarului, prin acordul-cadru autoritatea contractantă a estimat un număr maxim de peste 1,5 milioane colete/plicuri (20 de grame – 20 de kilograme) în cadrul mai multor categorii de corespondență: neprioritară internă din serviciul standard, neprioritară internă cu serviciul recomandat, neprioritară internă cu confirmare de primire, prioritară internațională cu confirmare de primire și standard prioripost.

„În caz de pierdere, furt sau distrugere totală a unei trimiteri poștale după ce aceasta a fost predată spre livrare, sau în caz de nerespectare a termenelor de livrare, prestatorul se obligă la repararea tuturor prejudiciilor aduse autorității contractante sau solicitate de terții destinatari autorității contractante. Toate trimiterile poștale nefinalizate după 30 de zile lucrătoare de la data intrării acestora în rețeaua poștală, vor fi considerate pierdute”, se mai arată în documentația procedurii.

De serviciile de corespondență va beneficia DGRFP din Iași, Vaslui, Suceava, Neamț, Botoșani și Bacău. Autoritatea contractantă a organizat o licitație și pentru servicii de pază.

Aproape 1,5 milioane de euro pentru curățenia din sedii

Totodată, DGRFP Iași a lansat și procedura pentru furnizarea serviciilor de curățenie de la sediile din subordine. Recent, în cadrul sesiunii de depunere a ofertelor s-au prezentat 6 firme: Polaris Group SRL (Iași), K1 Tot SRL (București), Sitfincont SRL (Botoșani), Isis Comprest SRL (Vaslui), Confident Serv SRL (Brăila), Alpinpolaris SRL (Iași). Valoarea estimată a contractului este de 7.851.943 de lei, fără TVA, aproape 1,5 milioane de euro. Până la urmă, contractul a fost împărțit între firmele din Botoșani și Bacău, după ce comisia de evaluare a analizat ofertele. Conform contractului, cea mai mare sumă va fi alocată obiectivelor din județul Iași (15 posturi), adică 2,3 milioane de lei.

Restul va fi folosit pentru curățenia din obiectivele administrate în județele Botoșani (7 posturi), Bacău (9 posturi), Suceava (10 posturi), Neamț (7 posturi) și Vaslui (7 posturi).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *